بازدید 10451
خبر

کاسیاس نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شد

در حالی که در تهران بحث ایرادات اساسنامه و منع قانونی برای ثبت نام چهره های سرشناسی چون علی دایی در انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد، خبر رسیده که ایکر کاسیاس کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 17 February 2020

ایکر کاسیاس اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال که هم اکنون در عضویت باشگاه پورتو قرار دارد، امروز از طریق صفحات اجتماعی خود، نامزدی رسمی برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا را اعلام کرد و رقیب لوئیس روبیالس (رئیس کنونی فدراسیون فوتبال اسپانیا) شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که در تهران بحث ایرادات اساسنامه و منع قانونی برای ثبت نام چهره های سرشناسی چون علی دایی در انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد، خبر رسیده که ایکر کاسیاس کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شد و برای کسب این جایگاه با لوئیس روبیالس رئیس کنونی رقابت خواهد کرد.

کاسیاس نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شد

کاسیاس که مدت هاست به دلیل مشکلات قلبی نتوانسته برای پورتو به میدان برود، گفت: «وقتی فراخوان انتخابات اعلام شود، من برای کسب عنوان ریاست فدراسیون کاندیدا خواهم شد و به کمک یکدیگر سعی خواهیم کرد تا فوتبال اسپانیا را در بالاترین سطح فوتبال دنیا قرار دهیم.»

به این ترتیب می‌توان به صورت قطعی گفت که کاسیاس در پایان فصل از فوتبال بازنشسته خواهد شد. چندی پیش و در نظرسنجی انجام شده توسط نشریه مارکا، ۹۴ درصد از هواداران حمایت شان را از نامزدی ایکر کاسیاس برای احراز این پست نشان داده بودند. این دروازه بان ۳۸ ساله چندی قبل با چند تن از همبازیان سابق خود در تیم ملی اسپانیا دیدار کرده و از آن‌ها خواسته بود برای حضورش در انتخابات از او حمایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی