بازدید 6342

تایید تغییرات پرسپولیس مقابل شارجه از زبان گل‌محمدی

تغییرات زیادی هم نخواهیم داشت، چون کمکی نمی‌کند. تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت، اما به صورت متعادل. مهم‌ترین هدف ما بردن این بازی است و برای بازیکنان‌مان این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد و در جدول هم برای ما خیلی مهم است.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 17 February 2020

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: مهم‌ترین هدف ما بردن بازی با الشارجه است و برای بازیکنان‌مان این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد و در جدول هم برای ما خیلی مهم است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر دوشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الشارجه امارات از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم. تشکر می‌کنم از مهمان نوازی باشگاه الشارجه امارات. می‌دانیم که بازی مهمی داریم. هر دو تیم بازی اول‌شان را باخته‌اند و دیدار فردا برای‌شان اهمیت بالایی دارد. بازیکنان ما نشان داده‌اند که در روز‌های سخت همیشه خوب بوده‌اند و مرد روز‌های سخت هستند. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

گل‌محمدی: مهم‌ترین هدف پیروزی مقابل الشارجه است/ این بازی یک فینال است

او افزود: بازی فردا برای ما مثل یک فینال می‌ماند. هیچ تیمی نمی‌خواهد ببازد. هر چند می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. از کیفیت بازیکنان حریف اطلاع داریم. فکر می‌کنم بازی خوبی خواهد شد و هواداران لذت می‌برند. امیدوارم در نهایت تیم ما بتواند سه امتیاز بازی فردا را کسب کند.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر در ترکیب تیمش عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما در تمرینات همه در یک سطح هستند و اختلافی به لحاظ کیفی بین آن‌ها وجود ندارد و هر کسی وارد زمین می‌شود هم با تمام وجود بازی می‌کند. ما هم بسته به سیستم حریف در هر بازی، بازیکنان را انتخاب می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: تغییرات زیادی هم نخواهیم داشت، چون کمکی نمی‌کند. تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت، اما به صورت متعادل. مهم‌ترین هدف ما بردن این بازی است و برای بازیکنان‌مان این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد و در جدول هم برای ما خیلی مهم است.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی درباره آنالیزش از تیم حریف خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم بازی فردا شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم خیلی مهم. اگر تیمی بتواند امتیاز کامل بازی را بگیرد کار راحت‌تری خواهد داشت. موضوعی که وجود دارد این است که ما باید دومین بازی متوالی را خارج از خانه انجام دهیم و انرژی زیادی از بازیکنان ما بگیرد. در حالت طبیعی تیم شارجه باید به تهران می‌آمد و ما در مقابل هواداران خودمان بازی کنیم و شانس خوبی برای برد داشته باشیم.

سرمربی قرمزپوشان ایران در ادامه گفت: به‌خاطر شرایط و تصمیم‌گیری‌های AFC باید این‌جا بازی کنیم و این کار را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند. شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا به توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آن‌ها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به خوبی مراقب باشند و به این بازیکنان موقعیت ندهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی