بازدید 9158
۷

رحمانی: تولید روزانه خودرو به ۴ هزار دستگاه رسید

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه گفت: علیرغم همه فشارها و تحریم های دشمنان، رشد صنعت کشور طبق گزارش بانک مرکزی از منفی ۱۲.۵ درصد در اسفند ماه ۹۷ به مثبت ۲.۳ درصد در دی ماه امسال رسیده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 16 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از وزارت صمت، رضا رحمانی در ادامه افزود: دشمنان فشارها و تحریم های سخت را بر ما تحمیل کرده اند، اما ما می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم و تهدیدها را به فرصت بدل کنیم، همچنان که تاکنون نیز توانسته ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند، تصریح کرد: سال گذشته رمز دشمنان تعطیلی پی در پی کارخانه ها بود که خوشبختانه با تلاش تمامی فعالان عرصه تولید این نقشه با شکست مواجه شد .

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح اصلاح قیمت بنزین و اقدامات وزارتخانه برای جلوگیری از گرانی در آن مقطع بیان کرد: در آن شرایط ما مردانه پای کار آمدیم، قیمت‌ها را کنترل کردیم و نگذاشتیم اثر روانی اصلاح قیمت بنزین باعث گرانی در جامعه بشود.

رحمانی در ادامه افزود: رسالت سختی بر دوش ما است و این رسالت و تکلیف ایجاب می‌کند که مردانه و با تمام قوا پای کار بیاییم.

وی در خصوص وضعیت خودرو نیز گفت: تولید خودرو به حمدالله به وضعیت مناسبی رسیده است و اکنون به تولید روزانه ۴ هزار خودرو رسیدیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷
پراید ! روزی 40 هزار تا هم میشه تولید کرد.
آقای وزیر صمت شما بگو طبق آمار بانک مرکزی رشد اقصادی شده مثبت 98 درصد... مگه مشکلات با آمار و عدد و رقم حل میشه؟! آمار اون چیزیه که مردم در جامعه با تمام وجود لمس میکنند و بر خلاف آمار من درآوردی شما، هر روز بدتر از دیروزه. واقعا چرا مردم رو... فرض میکنید؟
مشکل اصلی کشور دلار چند نرخی و ثابت نبودن قیمت دلار است که باعث بی نظمی در اقتصاد ایران و زندگی مردم شده است.
به خاطر تحریمهای ظالمانی نمیتوانی هر روز دستت رو در جیب ما کنی. دستت رو از جیب ما در بیار!
پس کو ؟
اگر اين توليدات باسمه اي وارد بازار شود كشتاري براه مي اندازد كه روي آبان ماه
1398 را سياه خواهد كرد اگر آن روز 1500 كشته برجاي گذاشت اين يكي 2000 كشته روي دست ملت ميگذارد .
روزی ۴۰۰۰ خودرو؟؟؟؟؟؟؟
اقا یک انتخاباتی جمعه هست منتهی دیگر این قدر عددهای عجیب هر روز اعلام‌نکنید!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار