بازدید 6146
۳

آذرجهرمی: سرعت اینترنت موبایل مناسب است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بررسی سرعت اینترنت توسط نت‌سنج‌ نشان می‌دهد که متوسط سرعت اینترنت موبایل 45 مگابیت بر ثانیه است که عدد مناسبی بوده اما سرعت اینترنت خطوط ثابت به طور متوسط 8.5 مگابیت بر ثانیه است که از استانداردهای ما فاصله داشته و قابل قبول نیست.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 16 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز در مراسم اختتامیه تاریخ شفاهی ارتباطات که در محل این وزارتخانه برگزار شد با بیان اینکه همه تلاش ما از گذشتگان تا امروز برای پیشرفت ارتباطات بوده است اظهار کرد: من هیچ وقت تلاش نکردم که مانند بسیاری دیگر زحمات افرادی که در گذشته مسئولیت وزارت ارتباطات را بر عهده گرفته‌اند زیر سوال برده و آنها را تخریب کنم.

وی ادامه داد: من بر این باورم که آنها تلاش‌های خود را کرده‌اند تا به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز برسیم و چه بسا تلاش‌های آنها سخت‌تر بوده است.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه با بزرگداشت گذشتگان ما خودمان را بزرگ می‌کنیم افزود: ما تلاش کرده‌ایم که دو موضوع را پیگیری کنیم ابتدا نتایجی که نظام انقلاب اسلامی در این مدت به دست آورده و تلاش بزرگان ما که منجر به موفقیت‌های کنونی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
آقای جهرمی یکسری به جاده و روستاهای کشور بزن البته نه روستای خودتان بعدش بیا حرف بزن
الان همه دنبال 5G هستن شما سرعت 45 رو مناسب میدونید؟ برای کاربران عادی آره مناسبه اما نه شرکت ها و کسب و کارهای خاص.
فکر می کردم این آقا در دولت کمی از مردم و با مردمه اما....
افسوس.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل