بازدید 5711

آغاز ثبت نام سرباز ماهر در دانشگاه علمی کاربردی

کد خبر: ۹۵۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 15 February 2020

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت نام طرح سرباز ماهر در مراکز علمی کاربردی ناجا خبر داد و گفت: ثبت نام از امروز ۲۶ بهمن ۹۸ آغاز شده و تا ۵ اسفند ادامه دارد.

به گزارش مهر، سعید اشرفی با اشاره به آغاز ثبت نام طرح سرباز ماهر گفت: با توجه به ماموریت های دانشگاه جامع علمی کاربردی، این دانشگاه با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و دانشگاه فنی و حرفه‌ای آموزش های مهارتی به سربازان را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه ای که میان دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی وحرفه ای و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده، ثبت نام سرباز ماهر به صورت آزمایشی در هشت استان آذربایجان غربی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، گیلان، کرمانشاه، خراسان رضوی و تهران از امروز ۲۶ بهمن ۹۸ آغاز شده و تا ۵ اسفند ۹۸ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: در حال حاضر و در ابتدای این طرح از ظرفیت مراکز علمی کاربردی ناجا استفاده می شود و در مراجل بعدی از تمامی ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه ای استفاده خواهد شد.

وی افزود: سربازان داوطلب می توانند به آدرس https://sateb.uast.ac.ir/ (سامانه ساتب) مراجعه کنند امکان ثبت نام داوطلبان از طریق این سامانه فراهم است.

به گزارش مهر، در این مرحله ۱۱ عنوان تک پودمان برای سربازان داوطلب و متناسب با علاقه و نیاز بومی استان مربوط ارائه می شود. این دوره های پودمانی در ۴ حوزه اصلی صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیریت است.

در مرحله آزمایشی سرباز ماهر، دوره های صنعت، جوشکاری، مکانیک ماشین افزار، مکانیک خودرو، گرایش برق صنعتی، گرایش الکترونیک صنعتی، صنایع چوب و تولید مبلمان، دامپروری، پرورش صنعتی طیور، باغبانی و تولید محصولات گلخانه ای، گردشگری، مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار ارائه می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر