بازدید 3927

کشف محموله تریاک قبل از ورود به پایتخت

کد خبر: ۹۵۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ 13 February 2020

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف ۱۳۱ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در محور قم به تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو نفر از قاچاقچیان موادمخدر و ترانزیت تریاک به پایتخت، پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی بیشتر در اختیار پایگاه عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد که متهمان مقادیر قابل توجهی از موادمخدر را از شهر‌های جنوبی کشور تهیه کرده و قصد انتقال و توزیع آن در سطح شهر تهران دارند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با اشاره به اخذ نیابت قضایی، تصریح کرد: تیمی از ماموران پلیس به محور مواصلاتی قم به تهران اعزام شد و پس از ساعت‌ها گشت زنی موفق به شناسایی خودرو پژو ۴۰۵ متهمان شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس پس از رویت خودرو متهمان، دستور ایست دادند، افزود: قاچاقچیان ضمن بی توجهی نسبت به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی، ماموران پلیس موفق به توقف خودرو مذکور شدند.

به گفته سرهنگ حسنوند در بازرسی از خودرو مقدار ۱۳۱ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف شد و متهمان به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار