بازدید 15695
۱

وضعیت مسافران گرفتار در ییلاق اسالم

فرماندار تالش اظهار کرد: چهار مسافر در ییلاق کرمان بخش اسالم این شهرستان در میان برف و کولاک گرفتار شده‌اند، اما طی تماس تلفنی که با صاحب کافه‌ محل حضور مسافران برقرار کردیم، حال عمومی آنها مساعد است.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸ 13 February 2020

امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ حادثه‌دیده از کولاک لرستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید عیسی مهدوی شامگاه چهارشنبه گفت: امروز به محض اطلاع از گرفتار شدن چهار مسافر در ییلاق کرمان، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه اسب وونی، چند بار با پای پیاده به منطقه اعزام شدند اما به علت ارتفاع زیاد برف، کولاک شدید و طوفان امکان رسیدن به منطقه ییلاقی میسر نشد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با ستاد امداد و نجات استان گیلان، یک فروند هلی کوپتر به منطقه اعزام شد اما به علت کولاک شدید و نبود جایگاه مناسب در میان انبوه برف، شرایط لازم برای فرود هلی کوپتر فراهم نشد.

فرماندار تالش افزود: ادامه پیگیری ها و امداد رسانی همچنان از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعیت هلال احمر در حال انجام است.
بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و ییلاق کرمان اسالم نزدیک به محور اسالم - خلخال در تابستان همواره از جاذبه های گردشگرپذیر برخوردار است اما اکنون به علت ارتفاع قابل توجه، از برف پوشیده شده است.

بارش برف در مناطق مختلف استان گیلان از شامگاه یکشنبه تا عصر سه شنبه ادامه داشت و موجب قطعی آب و برق جمعیت زیادی در شهرستان های مختلف، انسداد بخش زیادی از جاده های روستایی و آزادراه رشت - قزوین و برخی از محورهای اصلی و بروز مشکلات عدیده برای مردم شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ایستگاه هواشناسی این شهرستان، برای فردا آسمانی صاف، نیمه ابری با افزایش دما پیش بینی کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درین وضعیت رفتن اونجا برای خوشگذرونی !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار