بازدید 27482
واکنش

علی دایی: من را رد صلاحیت کردند

دایی با بیان این که صلاحیتش برای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی را وزارت ورزش رد کرده است، گفت: وقتی صلاحیت فردی مثل من را حراست  رد می‌کند و نمی‌خواهند من در تیم ملی باشم، دیگر نمی‌دانم چه بگویم. البته دلایل این رد صلاحیت را خودم می‌دانم.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴ 09 February 2020

دایی با بیان این که صلاحیتش برای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی را وزارت ورزش رد کرده است، گفت: وقتی صلاحیت فردی مثل من را حراست  رد می‌کند و نمی‌خواهند من در تیم ملی باشم، دیگر نمی‌دانم چه بگویم. البته دلایل این رد صلاحیت را خودم می‌دانم.

به گزارش تابناک ورزشی، او در پاسخ به این سوال که آیا برای هدایت تیم ملی با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده بود یا خیر، گفت: چند نفر از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، با من صحبت کرده بودند اما توافقی نکردیم. البته مخالف اصلی حضور من در تیم ملی، وزارت ورزش بود. نهادهایی که باید صلاحیت من را تایید کنند، نهادهای اطلاعاتی رسمی کشور هستند که از فدراسیون فوتبال می‌خواهم از این نهادها صلاحیت من را بگیرند. این مسائل دخیل نیست بلکه مسائل پشت پرده وجود دارد.

آقایانی که خوردند و بردند، صلاحیت دارند اما من نه!

وی همچنین به عملکرد ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: ما دو بازی برابر هنک کنگ و کامبوج را با پیروزی پشت سر گذاشتیم که هر ملی ایرانی روی نیمکت بود، آن دو بازی را با پیروزی به پایان می‌رساند. ما برای دو بازی برابر بحرین و عراق که با شکست هم روبه‌رو شد، ٣ میلیون یورو به ویلموتس دادیم. چه کسی جوابگو است؟ الان هم که اسکوچیچ آمده، چه کسی پاسخگوی نتایج او است؟  وقتی نتایج خوبی کسب نشود، هر یک از اعضای هیات رییسه می‌خواهند بگویند که اسکوچیچ را آنها انتخاب نکردند. متاسفانه فدراسیون فوتبال آزادی عمل ندارد و نمی‌تواند خودش مربی تیم ملی را انتخاب کند. البته مسائل دیگر هم در انتخاب‌ها دخیل است که واقعا «واویلا» است. آقایانی که خوردند و بردند، صلاحیت دارند اما، صلاحیت من را تایید نکردند. این موضوع است که آدم را ناراحت می‌کند. شاید اگر با فدراسیون فوتبال هم صحبت‌های نهایی را هم انجام می‌دادم، به توافق نمی‌رسیدیم اما این که می‌گویند صلاحیتت تایید نشد، فشار به آدم می‌آورد.

دایی با تاکید بر اینکه مربیان ایرانی زیادی توانایی نشستن روی نیمکت تیم ملی را داشتند، گفت: مربیان جوان و بزرگی داریم که خوب کار می‌کنند. وقتی اسکوچیچ به عنوان اولین بازی، دیدار سایپا و پارس جنوبی را تماشا می‌کند باید بفهمیم چه کسانی در انتخاب او نقش داشتند. در آینده خیلی مسائل اتفاق می‌افتد و گذشت زمان همه مسائل را روشن می‌کند. زمانی من را از تیم ملی کنار گذاشتند و از روز اول گفتم رئیس جمهور من را از تیم ملی کنار گذاشت. چون که او در بازی با عربستان می‌خواست به رختکن تیم ملی بیایید اما من اجازه ندادم. رییس جمهور چرا باید به رختکن تیم ملی بیایید. بعد از این اتفاق من را برکنار کردند. بعدها هم دوستان فدراسیون گفتند رئیس جمهور وقت، علی دایی را برکنار کرد. الان هم مشخص است چه اتفاقی رخ خواهد داد و زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲
دمت گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ببخشید ایشان امتحانش را در نفرستادن تیم به جام جهانی پس داده است چرا باید دوباره آن را تکرار کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به دور از همه مسائل سیاسی

بنده خدا درست است که رئیس جمهور کاری نداشته....

ولی همه جای دنیا برای روحیه دادن به تیم ملی ورزش مملکت روئسای جمهور به دیدین بازیکنان قبل بازی یا حین بازی یا تماشای رقابت می روند و همه جا مرسوم است......
آقای دایی الان چه کسی شما رد کرد؟ رییس جمهور فعلی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
خیر دوستان رئیس جمهور قبلی.رئیس جمهور فعلی که خودش رو برکنار نکنند شاهکار کرده
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
رئیس جمهور فعلی که عزیزم تازه جمعه فهمیده دایی رد شده و خودش رئیس جمهور شده ، به هر حال پرداخت ارزی به یک مربی خارجی که دستش از ارتباطات غیر سازمانی داخلی فدراسیون کوتاه باشه خیلی جذاب تر از یک مربی ایرانی واقع گرا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
امثال تو با كنايه زدن فقط منفور تر ميشد وگرنه علي دايي مرد تاريخ ايران است خدا رو شكر تا به حال هيچ فسادي در زندگي اين مرد نبوده چه در فوتبال چه در كمك هاي مردميش.
جناب آقای علی دایی شما اسطوره اخلاق، آزاد مردی و به معنای واقعی پهلوان این کشور هستید. اگر تمام صدا و سیما و جیره مواجب بگیران ورزش کشور در مقابل شما قرار بگیرند نمی توانند شما را از قلب مردم دور کنند. بدا به حال این کشور و مسئولین مهره سوز
هرجای دنیا اینو بگیم بهمون تابعیت میدن
علی دایی افتخار فوتبال ایران صلاحیت نداره.خخخخ
داستان تختی رو تکرار می کنند ... چقدر آشناست داستان و ترس از قهرمان ملی
متاسفانه حق با علی دایی است. نهادهای حراست از قدرت زیادی برخوردار شده اند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند.
خخخخ
بله اقای دایی وقتی سیاست وارد همه چی بشه همین میشه
آقای دایی نمیشه که. اونا میخوان بخورن و شما نمیخواهید و این حتما در آینده براشون مشکل ساز میشه و رسوا میشن.
آقای دایی برو تو اینترنت سرچ کن. 2 تا عکس جالب حداقل می بینی. یکی وقتی برای رای دادن به روحانی تو صف ایستادی. یکی وقتی دست گذاشتی روی سینه ات سر میز افطار با رئیس جمهور.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چشم بسته غیب گفتی این طبیعیه که یه رییس جمهور بخواد با یه اسطوره ملی عکس بگیره بعد آقای دایی به شما
گفنه بودن میخوان به کی رای بدهن ....شما انگار ناراحنی
از نظر ما، جناب آقای دایی یکی از اسطوره هی فوتبال ایران بوده و هست و خواهد بود
آخه یکی باید از دیگران ایراد بگیرد که کارنامه درخشانی داشته باشد علی دایی چه کرد؟جز اینکه سبب مسخره کردن میلیونها ایرانی در ورزشگاه آزادی شد و عربها اومدن و بازی رو بردن و به ما خندیدن این همه اعتماد بنفس برای چه چیزی؟مربی که هنوز نیامده قضاوت می کنن.کارنامه مربیگری علی کجایش درخشان بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
حسادت چیز خوبی نیست. پهلوان باش و رقیب خود را که مسلم است از تو‌بهتر است را معرفی کن و حق را در باره او بیان کن.
آقای دایی مگر در صدا وسیمای ملی به کرات نشنیدهاید که “ اونهایی که مخالفند یا این وضع رو دوست ندارند ، وردارند برند و ایران رو ترک کنند “
اقای دایی من کاری به سیاست و ... ندارم اما وقتی شما رییس جمهور یک مملکت را راه نمیدهید و در ان بازی هم میبازید کاردرستی کرد که شما را برکنار کرد.
پاسخ ها
ahad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
صد احسنت
تودر حد تیم ملی نیستی قبلا یک بار تیم را خذف کردی
دایی کیلو چند عمو را بچسب‌‌!!!
علی آقا شما برای مردم ایران ثابت شده‌ای. بی دلیل نبود که کارلوس کی‌روش بین این همه آدم، به شما اعتماد کرد و دست شما رو بالا گرفت. شما و کی‌روش دو مرد بزرگ هستید و به نظر من از ذهن هیچ ایرانی خارج نمی‌شوید.
اصولا در سیستم فاسد ادم سالم و دستکار جایی ندار
آقای بهنام لابد شما دنبال کسی که کاملا" معصوم و بی اشتباه باشد میگردید . از آقای دایی نام آور تر و مشهور تر در ایران و حتی جهان ، در ورزش فوتبال چه کسی را میشناسید ؟ فقط با یک باخت کدام سر مربی را در جهان عوض کرده اند ، و آنراسبب مسخره کردن میدانید ؟ کاش کمی از پشت پردهء فوتبال ایران خبر داشتید .... !
اقاي دايي كبوتر با كبوتر باز با باز شما راه خودت را ميرفتي بهتر نبود
جناب دايى يك جمله هم در مورد تابعيت امريكا بفرماييد
آقای علی دایی عزیز مردم از خیلی چیزهای بدتری از این دارند میسوزند این که چیزی نیست.
آقای دایی شما اسطوره ورزشی فوتبال ایران هستید و بنده به سهم و زعم خودم شما را از این لحاظ بسیار قبول داشته و دارم. لیکن انتظار دارم با گذشت عمر سعه صدر جناب عالی بسیار بیشتر از وضعیت کنونی تان باشد.
حالا اگر اجازه می دادید رئیس جمهور میامد به رختکن چی میشد . از چی میترسید شما . شاید میامد به بچه ها روحیه می داد و وعده و وعید و نیمه دوم برنده می شدند.شما که سیاسی تر هستید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار