بازدید 3520

واکنش سازمان آزادی‌بخش فلسطین به اظهارات کوشنر درباره محمود عباس

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین به اظهارات مشاور رئیس جمهوری آمریکا درباره "مسؤول بودن رئیس تشکیلات خودگردان در خشونت‌ها" واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵ 08 February 2020

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین به اظهارات مشاور رئیس جمهوری آمریکا درباره "مسؤول بودن رئیس تشکیلات خودگردان در خشونت‌ها" واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) امروز (جمعه) در گفتگویی مطبوعاتی اظهار کرد: کسانی که به اشغالگری مشروعیت می‌بخشند در واقع مسؤول افزایش خشونت‌ها هستند.

عریقات گفت: کسی که پروژه‌ها و طرح‌هایی برای الحاق (مناطق فلسطینی به اراضی اشغالی)، آپارتاید، مشوعیت‌بخشی به اشغالگری و شهرک‌سازی‌ها ارائه می‌دهد، در واقع مسؤول کامل گسترش دامنه خشونت‌ها و افراط‌گرایی است.

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین تاکید کرد: عباس طرح واقعی برای صلح مبتنی بر قوانین بین‌المللی و اصول تعیین شده و نیز اصل راه‌حل تشکیل دو کشور بر اساس مرزهای 1967 را که به شکل کامل مورد تایید جامعه جهانی است، به شورای امنیت ارائه کرد.

این مسؤول فلسطینی در ادامه تاکید کرد: کوشنر از آپارتاید، شهرک سازی‌ها، دیکته سیاست‌ها و گمراه‌سازی‌ها حمایت کرده و پشت نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) و شورای شهرک‌های استعماری اسرائیل ایستاده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس