بازدید 4432

کامبک شاهین با شکست نساجی و باخت آبادانی‌ها بدون اسکوچیچ

با این نتایج، شاهین بوشهر دومین پیروزی خود را به دست آورد و با ۱۳ امتیاز، موقتاً از قعر جدول جدا شد.ذوب‌آهن هم با ۲۱ امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد. این سومین شکست صنعت نفت در نیم‌فصل دوم بود
کد خبر: ۹۵۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 07 February 2020

تیم فوتبال شاهین بوشهر با شکست دادن تیم نساجی قائمشهر، موقتاً از قعر جدول مسابقات لیگ برتر نوزدهم فوتبال نجات یافت و به رده پانزدهم صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دو دیدار از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) به‌صورت همزمان آغاز شد که باعث تغییراتی در قعر ومیانه جدول شد. تیم شاهین بوشهر در خانه خود تیم نساجی را مغلوب کرد. این در حالی است که میهمان مازندرانی در همان دقیقه دوم پیش افتاده بود.

حسین مالکی (۲۳ - پنالتی) و امیرحسین موسی‌زاده (۶۹) برای شاهین و محمد عباس‌زاده (۲) برای نساجی گلزنی کردند و داور به اسماعیل شریفات و امیرحسین موسی‌زاده از شاهین و محمد میری از نساجی کارت زرد نشان داد.

ذوب‌آهن اصفهان نیز با یک گل در اصفهان تیم بالانشین صنعت نفت آبادان را مغلوب کرد تا سیر سقوط زردهای آبادان بعد از جدایی اسکوچیچ آغاز شود. تنها گل این بازی را دارکو بیبدوف در دقیقه (۵۷) وازد دروازه میهمان کرد.

اخطاری های این بازی دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور و قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن و مسلم مجدمی از صنعت نفت بودند. همچنین وحید محمدزاده مدافع ذوب‌آهن در دقیقه ۱۲ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

با این نتایج، شاهین بوشهر دومین پیروزی خود را به دست آورد و با ۱۳ امتیاز، موقتاً از قعر جدول جدا شد. در صورتی که تراکتور بتواند از سد گل‌گهر سیرجان بگذرد، تیم سیرجانی در انتهای جدول باقی خواهد ماند. ذوب‌آهن هم با ۲۱ امتیاز به رده دهم جدول صعود کرد. این سومین شکست صنعت نفت در نیم‌فصل دوم بود و روند ضعیف نفتی‌ها در این نیم‌فصل ادامه یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار