بازدید 32821
۱۰۰ هزار تماشاگر در بازی با بحرین و عراق نیاز دارم

ادعای عجیب اسکوچیچ دراولین مصاحبه سرمربی ایران

با سه چهار تیمی که من هدایت کردم، در تاریخ آن‌ها بیش‌ترین موفقیت‌ها را کسب کردم!! فکر می‌کنم هدایت ایران بعد از این تیم‌ها منطقی بود. هدایت تیم ملی ایران در واقع بزرگترین چالش شغلی من است.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 07 February 2020

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با برتری برابر عراق و بحرین در تهران به دور بعد جام جهانی برسد اما او به یک نکته در توصیف دستاوردهای خودشاشاره کرد که با واقعیت تطبیق تدارد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از hrt، دراگان اسکوچیچ، مربی ۵۱ ساله کروات، هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت تا جانشین مارک ویلموتس شود.

اسکوچیچ بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئناً افتخار بزرگی است که هدایت ایران را بر عهده گرفتم؛ حضور در جمع سایر مربیان بزرگ کرواسی که هدایت ایران را بر عهده داشتند افتخارآمیز است. کروات‌ها در ایران بسیار مورد احترام هستند، بنابراین من واقعاً خوشحالم که فرصت هدایت تیم ملی ایران، یک کشور عالی در فوتبال را به دست آوردم. این مربی از سال ۲۰۱۳ در ایران مشغول به کار بوده و هدایت چهار باشگاه را به عهده داشته است؛ ملوان، فولاد، خونه به خونه بابل و نفت آبادان.

ادعای عجیب اسکوچیچ دراولین مصاحبه سرمربی ایران

در همین ارتباط مربی جدید ایران گفت: با سه چهار تیمی که من هدایت کردم، در تاریخ آن‌ها بیش‌ترین موفقیت‌ها را کسب کردم. ( این ادعای اسکوچیچ به هیچ عنوان صحیح نیست و مشخص است که او در ملوان، فولاد و حتی نفت آبادان چه نتیجه ای گرفته و بهیچ وجه بهترین نتایج این باشگاه نبوده است. فولاد دو بار فاتح لیگ برتر ایران شده و ملوان نیز جام حذفی را در تاریخچه بلند خود فتح کرده است. نفت آبادان نیز تیم قدیمی و با ریشه ای است که با اسکوچیچ به عنوان تشریفاتی سومی در نیم فصل لیگ رسید حال آنکه این تیم پرسابقه مقام های بهتری در تاریخ 80-90 ساله خود دارد.)

اسکوچیچ با اتکا به این آمار دروغین گفت: فکر می‌کنم هدایت ایران بعد از این تیم‌ها منطقی بود! هدایت تیم ملی ایران در واقع بزرگترین چالش شغلی من است. من به چیزی بسیار ملموس رسیدم و آن موقعیت مربی تیم ملی ایران است.

ایران اکنون در رده سوم گروه خود در انتخابی جام جهانی قرار دارد و تیم‌های عراق و بحرین در رده‌های اول و دوم قرار دارند. سرمربی جدید ایران اضافه کرد: یک رقابت حساس برای رسیدن به جام جهانی وجود دارد. دو بازی حساس در تهران برابر بحرین و عراق داریم که امیدوارم در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شود و بتوانیم از این گروه به مرحله بعد صعود کنیم. بازی اصلی ما برابر عراق است که سرمربی این تیم سرچکو کاتانچ دوست من است. انتظار‌ها در ایران بسیار زیاد است و همه می‌خواهند ایران به جام جهانی صعود کند. بعد از نمایش خوب در دوره قبل جام جهانی در روسیه که ایران نزدیک به صعود از گروه خود بود، اکنون همه امیدوار به صعود ایران به جام جهانی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
کاچی به از هیچی - در این اوضاع و احوال فعلا بهترین گزینه است بر علیه اش جو سازی نکنید - مربیان وطنی هم زیاد منم منم میکنند و خدا را بنده نیستند
ایشون واقعا مربی خوبیه. بعضیا فکر می کنند فقط اگه پول زیاد بدن جنس خوب نصیبشون میشه.
بذارين دو روز بگذره بعد تخريبش كنيد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
دوروز؟؟؟؟؟؟؟؟
کلا2تابازی مونده حذف بشیم بعدش باید حرف بزنیم
ایشون اگر مربی خوبی بود نمیرفت صنعت نفت
شما هم شمشیرو از رو بستید .بنده خدا شاید اطلاعی از تاریخ این باشگاهها نداشته
ناظمی که می خواست بعد از کی روش موفق زیدان و مورینیو بیاورد باید پاسخگوی این افتضاح باشد
مطمئن باشید اگر مربیان تیم های باشگاهی حمایت نکنند، بازیکنان کم فروشی خواهند کرد. و تیم ایران در این صورت امکان صعود نخواهد داشت.
باز هم اشتباه و باز هم مربی خارجی ! 90 درصد مردم مربی خارجی نمیخوان اما فدراسیون اینو نمیفهمه
اونهم فهمیده راز موفقیت در ایران، گنده گویی و پررویی است
هیچی دیگه

جام جهانی را از دست رفته بدانید
سئوال اصلی اینه که سود چه دلالهایی در اینه که حتما سرمربی خارجی بیاریم پشت پرده جالبی داره این داستان همه تعجب کردن از این انتخاب بی سرو صدا و یهویی
وقتی به مربی ایرانی تکیه نکنیم باید دراین وضعیت اقتصادی دلار خرج تیمی بکنیم که عملا باخت را همراه دارد
پاداش بازیکنان را نمی دن بعد مربی می آواریم که کلاس می زاره دو سه میلیون دلار می‌گیرد و بعد ول می کنه می ره متاسفم
روزهای سخت در انتظار تیم ملی ایران است . کارلوس کیروش کجایی که تیم ملی ات را کشتند !!!
شاید حرفهای ایشان درست و کامل ترجمه نشده... فوری موضع تخریبی نگیرید... فعلا وظیفه ملی همه حمايته... اگر بد کار کرد انتقاد کنید
خداحافظ قطر
به نظر من دسیسه است تا با گاوبندی مربی های عراق و ایران، از عراق ببازیم و مربی ها پولشون را بگیرند و خداحافظ!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان