بازدید 35964
دربی پرگل ۹۱، دقیقه ۸۸ مساوی تمام شد؛

گزارش زنده دربی | پرسپولیس ۲ - استقلال ۲؛ مجیدی دو بار پیروزی را از دست داد / «ارسلان» با دبل در اولین دربی «نامدار» شد / دو تعویض خارجی یحیی جواب داد

نود و یکمین شهرآورد پایتخت با نمایش پرگل قرمز و آبی که در اکثر دقایق تماشایی دنبال شد، با گل دقایق آخر پرسپولیس با نتیجه مساوی پایان یافت. استقلال دو بار با گل‌های ارسلان مطهری، مهاجم جدید خود پیش افتاد، اما هر دو بار شاگردان یحیی تلافی کردند. دو تعویض خارجی قرمز‌ها در نیمه دوم یعنی بشار و استوکس گل تساوی را در آخرین دقایق رقم زدند.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 06 February 2020

مصاف حساس نوزدهمین هفته لیگ برتر نوزدهم بین دو تیم پرطرفدار ایران، با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ نود و یکمین شهرآورد پایتخت، با نمایش پرگل قرمز و آبی ـ که در اکثر دقایق تماشایی دنبال شد ـ با گل دقایق آخر پرسپولیس با نتیجه مساوی خاتمه یافت. استقلال دو بار با گل‌های ارسلان مطهری مهاجم جدید خود پیش افتاد، اما هر دو بار شاگردان یحیی تلافی کردند. دو تعویض خارجی قرمزها در نیمه دوم یعنی بشار و استوکس گل تساوی را در آخرین دقایق رقم زدند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری (۵۸ - محمد نادری)، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا (۵۸ - بشار رسن)، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگونا (۷۱ - آنتونی استوکس).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، مهدی قائدی (۷۶ - آرش رضاوند) و ارسلان مطهری.

داور وسط : بیژن حیدری

برای تیم پرسپولیس که در این مسابقه میزبان محسوب می شد، علی علیپور (۲۹) و بشار رسن (۸۹) و برای استقلال نیز ارسلان مطهری (۲۴ و ۵۳) گلزنی کردند. در این مسابقه پرسپولیسی ها شجاع خلیل زاده را در اختیار نداشتند و همین موضوع ضربه بزرگی به استحکام خط دفاعی این تیم وارد کرد. همچنین در استقلال نیز شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت در لیست مجیدی قرار نگرفتند که بازی درخشان ارسلان مطهری که اولین دربی زندگی اش را پشت سر می گذاشت، این غیبت را پوشش داد.

شرح گل ها

دقیقه 24 گل برای استقلال توسط ارسلان مطهری: روی ارسال زیبا از جناح راست و ضربه سر ارسلان توپ به تیر دروازه بیرانوند خورد و بر درون هجده قدم برگشت. در ریباند فرشید باقری از گرد راه رسید و با شوت زمینی توپ را به سمت چارچوب دروازه پرسپولیس شلیک کرد که در میانه راه، ارسلان با نوک پا روی توپ تاثیر گذاشت و آن را به تور دروازه قرمزها چسباند.

دقیقه 28 گل برای پرسپولیس توسط علی علیپور: با پاس در عمق ترابی و فرار اوساگونا از جناح راست، او توپ را زمینی به تیر دوم دروازه آبی ها فرستاد که علیپور با بغل پای چشم بسته، گل تساوی را خیلی زود به ثمر رساند.

دقیقه 54 گل برای استقلال توسط ارسلان مطهری: روی پاس زمینی زیبای قائدی به تیر دوم، ارسلان مقابل دروازه خالی گل دومش را وارد قرمزپوشان کرد تا در نخستین دربی رویایی اش دبل کند.

دقیقه 88 گل برای پرسپولیس توسط بشار رسن: در محوطه شلوغ استقلال، پاس بشار به استوکس با شوت چرخشی این ایرلندی به سمت چارچوب دروازه حریف رفت و شیرجه حسینی توپ را به طرف کرنر فرستاد اما قبل از خروج توپ از خط عرضی، بشار ریباند را به گل تساوی پرسپولیس تبدیل کرد.

کارشناس داوری: گل پرسپولیس کاملاً صحیح بود/ حیدری در نیمه اول فقط یک اشتباه داشت

استقلال در روزی که شیخ دیاباته مهمترین وزنه هجومی اش را نداشت روی کاکل مهدی قائدی و ارسلان مطهری چرخید. قائدی که دوران ابتدایی کسب تجربه را گذرانده است حالا با سرعت و تکنیک چشم‌نوازش به آینده ای درخشان سلام می کند. او نه تنها با یک ارسال خطرناک پایه‌گذار گل اول آبی‌ها شد، گل دوم را نیز با حرکت استثنایی خود برای ارسلان مطهری ساخت تا این مهاجم دبل کند.

در پرسپولیس هم محمد انصاری یکی از ضعیف ترین نمایش های خود با لباس قرمز را ارایه داد و پایه گذار گل های حریف بود تا اینکه نادری وارد زمین شد و در نیم ساعت پایانی مسابقه یکی از اصلی ترین نقاط ضعف پرسپولیس را پوشاند. در پرسپولیس ترابی، امیری و نورالهی دوندگی بی امانی داشتند و میانه میدان را از حریف گرفتند، ولی هافبک های استقلال نتوانستند در جنگ های مستقیم وسط زمین برنده باشند و در اغلب دقایق بازی تیم خود را به عقب راندند.

در نهایت یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی با تقسیم امتیازها، همچنان بدون شکست ماندند و پرسپولیس با اختلاف امتیاز مطمئن در صدر جدول ماند. این دو مربی البته نتوانستند به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند. مجیدی در نیمه دوم بعد از به ثمر رسیدن گل دوم تیمش را عقب کشید و بازی تدافعی چندلایه آبی ها زیبایی های دربی را کاهش داد. سرخ پوشان هم به رغم تصاحب توپ بیشتر، خوش‌شانس بودند که بازنده نشدند و توانستند در لحظات پایانی توسط رسن، پاسخ گل‌های مطهری را بدهند و به یک امتیاز و مهمتر از آن حفظ شرایط روحی تیم برسند.

لحظات حساس

دقیقه ۴+۹۰: ارسال رضاوند از روی ضربه ایستگاهی را فرشید باقری با ضربه سر به چارچوب زد که آن را بیرانوند در اختیار گرفت تا سوت پایان بازی همینجا به صدا دربیاید.

دقیقه ۲+۹۰: آنتونس استوکس خطایی که وحید امیری پشت محوطه جریمه استقلال گرفته بود، زد که توپ با کمترین اختلاف از تیرک دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۱+۹۰: ارسال غفوری از کرنر و ضربه سر مهاجم استقلال را مدافع پرسپولیس قبل از ورود به دروازه این تیم دفع کرد.

دقیقه ۷۵: شوت بیرون پای چپ محمد نادری از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی روی دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: ضربه ایستگاهی نوراللهی از فاصله‌ای حدودا ۳۰ متری را حسینی به خوبی دفع کرد و در ریباند هم شوت زمینی کنعانی‌زادگان را دروازه‌بان استقلال با پا برگشت داد تا دروازه آبی‌ها بسته بماند.

دقیقه ۴۰: سانتر بی نقص وریا غفوری از جناح راست به پشت شش قدم، با ضربه سر بدون مزاحم ارسلان مطهری از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد تا بخت عالی دبل این مهاجم جوان از دست برود.

دقیقه ۳۷: ارسال وریا از وسط زمین با برگشت مدافعان پرسپولیس به قائدی رسید که شوت او با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: بار دیگر قائدی با حرکت در عرض خط دفاعی پرسپولیس را به هم ریخت، ولی زاویه اش برای شوت‌زنی تنگ شد و شوت کات دار او از کنار دروازه با فاصله دو متری به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: شوت زمینی نه چندان محکم وحید امیری از پشت محوطه جریمه را حسینی درازکش مهار کرد.

دقیقه ۱۷: نفوذ سریع قائدی به پشت محوطه جریمه و پاس کوتاه او می رفت تا ارسلان را با بیرانوند تک به تک کند اما سیدجلال با تجربه از راه رسید و راه مطهری را بست.

گزارش زنده از شهرآورد 91| تا پایان نیمه اول  پرسپولیس یک - استقلال یک

دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند تا در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، نود و یکمین شهراورد تهران را برگزار کنند.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی ترکیب تیم خود را با چینش زیر به زمین بازی فرستادند. روی نیمکت سرخ ها بوژیدار رادوشوویچ، محمد نادری، محسن ربیع‌خواه، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه، آریا برزگر و آنتونی استوکس نفرات ذخیره پرسپولیس در این دیدار هستند. در تیم مقابل نیمکت‌نشینان استقلال را حسین پورحمیدی، سینا خادم‌پور، زکریا مرادی، نیکلای بودوروف، میلاد زکی‌پور، آرش رضاوند و مرتضی تبریزی تشکیل داده‌اند.

ترکیب اولیه پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

ترکیب اولیه استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

گزارش زنده دربی | پرسپولیس ۲ - استقلال ۲ ؛ مجیدی دو بار پیروزی را از دست داد / «ارسلان» با دبل در اولین دربی «نامدار» شد / دو تعویض خارجی یحیی جواب داد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۸
گل پرسپولیس آفساید بود
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
پرسپولیس اگه میباخت هم صدر جدول بود
به امید پوکر قهرمانی《چهارمین متوالی》
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
استقلال دراین بازی انقدر ضعیف و بهم ریخته بود که اگر تیم قوی ای مثل الدحیل قطر یا تیمهای ژاپنی و کره ای و چینی مقابلش بودند الآن هفتایی شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
دقیقا. وقتی ناداور مسابقه سوت پایان بازی را زد، آبی ها ناراحت و قرمزها ذوق زده بودند
واقعا تیم داوری پرسپولیس را نجات داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
تو دیگه چقدر از دنیا عقبی
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
به شدت پیشنهاد می کنم بدون تعصب صحنه اهسته گل رو دوباره ببینید. اگه باز هم اعتقاد داشتین که افساید بوده، بهتره به چشم پزشک مراجعه کنید! خدا رو شکر زاویه دوربین دقیقا جای بود که به درستی نشون می ده زمانی بشار پاس می ده، روزبه چشمی افساید رو پر کرده. ضمنا کمک داور هم دقیقا موقعیت درست و کاملی داشت. گل صددرصد درست و سالم بود. استقلالی های عزیز به جای اینکه این حرف ها رو بزنن، بهتره از مجیدی سوال کنن که چرا قائدی که خیلی خوب بازی می کرد و کاملا دفاع پرسپولیس رو تحت فشار گذاشته بود رو تعویض کرد؟ نکنه فرهاد مجیدی هم پرسپولیسی هست و همش توطعه بوده ( خ خخخ خ خ خ)
از همون اول معلوم بود شیخ رو واسه چی گفتن مصدوم شده

یک نتیجه با طعم انتخابات مجلس

برابری برادری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
چی میزنی داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
حرف نزن
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
شک ندارم اصلا بازی رو ندیدی و صرفا یه چیزایی شندید که مثلا در گذشته به این دو تیم می گفتن که باید مساوی کنین؟؟؟؟ بابا گذشت اون دوران. هر چند که همون موقع هم شک دارم کسی همچین حرفی زده باشه.
استقلال 2 شانسپوليس 2 اي كاش مجيدي بلد بود ضد فوتبال بازي كردن را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
هر وقت برای شکستها دلیل پیدا کردی بجای توجیه میای صدر جدول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
این پرسپولیسیها همیشه کارشون بوده عارشون نبوده
حتی دربیهایی هم که باختند بازهم داورا به نفعشون سوت زدند، اینا اگه عددی بودند توی آسیا کیسه گل نمیشدند
پرسپولیس فاصله ۵ امتیازی اش رابا تیم دوم حفظ کرد و قطعا برای چهارمین فصل متوالی قهرمان لیگ وبه احتمال زیاد قهرمان جام حذفی خواهدشد (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
آفرین به پرسپولیس همیشه قهرمان داخلی
فقط تورو خدا به نماینده بنگلادش نبازید، خوبیت نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
پرسپولیس محبوب قلبها
فوتبال خوبی بود..هر کدام از این دو تیم تهرانی قهرمان بشه خوشحالم چون پتانسیل و از همه مهمتر جنبه اش را دارن.
تبانی،نتیجه از قبل تعیین شده،کم فروشی بلیط...هرکی تو ایران باشه میفهمه تنها چیزی که واقعیه!هرچی فکرکردم هیچی واقعی نیست هیچی
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
احسنت



باریکلا



مرحبا




بازم بگم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
حرف نزن
اینجوری بهتر شد

چون برادریم
برابریم
باهم شادیم

امنیت برقراره و بهتر میتونیم به همدیگه نون قرض بدیم



ناگفته نماند فوتبال پشت پرده زیاد داره بهتره ساکت باشم



سکوت سکوت سکوت سرشار از ناگفته هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
حیف سبوس برنج با اون همه خاصیت
تبانی ؛ تبانی / کلک اصفهانی .
مثل روز روشن بود که برای جلوگیری از خشونت و خسارات جانی و مالی ؛ باز هم
یک مساوی فرمایشی لازم است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
آره واقعاتبانی بود دقت کنیدهرچهارگل دروازه ها خالی بود
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
راستش نمی دونم چی بگم؟ واقعا متاسفم که همش فکر می کنید یه توطعه در جریان هست. بابا کدوم یکی از گل ها به راحتی اتفاق افتاد. زمانی میشه بگید فرمایشی بود که مثلا بازی صفر صفر مساوی بشه و هیچ صحنه خطرناکی روی دروازه ها نباشه!
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
شما اول املای توطئه را یاد بگیر تا
بقول خودت توطعه نشه
افسوس که بد شانسی در دقیقه 90 حق تیم با طراوت و فاخر استقلال را پایمال کرد ، اگر بشار رسن 200 تا توپ دیگر از زاویه بسته به دروازه حریف شوت کند یکی از آنها گل نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
حالا که گل شد و باید بسوزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
چرا گل اول پرسپولیس از زوایای دیگه پخش نشد؟
نکنه زبانم لال آفساید بود
خخخخخ
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
دفاع اتوبوسی باطراوت...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
یعنی اون گل اول ارسلان که بعد از چند تا رفت و برگشت خورد به نوک پاش و رفت تو دروازه به نظرت استراتژی تیم فاخرتون بود؟
پرسپولیسی های حاکم هزار بلا سر تیممون آوردند تا فقط برنده بشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
حرفی نبود با کمک داورها برنده بشوند کاش توی آسیا آبروریزی نمی کردند؛
چطور داور گل دوم پرسپولیس که کاملا آفساید بود را تشخیص نداد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
عجب سوال بیجایی میپرسی؟
به همون دلیل که گل اولشون را قبول کرد
به همون دلیل که شوت بازیکنشون وسط تماشاگرای استقلال را نادیده گرفت
به همون دلیل که توی همه ی درگیرها بسود قرمزها سوت زد
به اون دلیل که داور.....بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
برای اینکه آفساید نبود
این دربی خوبی بود و باید از آن برای برگرداندن نشاط و همبستگی ملی استفاده کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
قرمزی فلانی؟
توپی که اوساگونا به سمت هواداران استقلال زد هم غیر ورزشی بود و هم کلا بعد سوت داور بود که در هر صورت کارت زرد داشت و اگه داور اون کارت زرد رو می داد با کارت زرد دوم، اوساگونا باید اخراج می شد. همین نکات ریز هست که باعث می شه خیلی مهندسی شده بازی رو برای پرسپولیسی ها در بیارن. یک ضریه ایستگاهی هم قبل از دقیقه 50 باید برای استقلال می گرفت که دقیقا پشت محوطه جریمه بود و وریا گلش می کرد
پاسخ ها
صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
مظفری زاده کارشناس داوری خطایی که اوسا گونا روی دروازه بان استقلال مرتکب شد یک برخورد ساده بود و به هیچ وجه مستحق کارت زرد نبود قبل از گل اول استقلال خطای محمد انصاری بر روی وریا غفوری گرفته شد که اصلا خطا نبودوطی چند رفت و برگشت، همون توپ گل شد
مجیدی باید فکر اساسی برای خط دفاع استقلال بکند هر چند استقلال بهترین خط
حمله لیگ برتر را دارد اما آمار گلهای خورده اش کمی تا قسمتی افتضاح است!
نوید مظفری زاده پرسپولیسی چون می دونه که باید در صحنه اول اوساگونا کارت زرد می گرفت و طبعا در صحنه دوم باید اخراج می شد، دست پیش می گیریه و میگه صحنه دوم نباید کارت می گرفت که قضیه اخراجش رو ماست مالی کنه. اوساگونا باید اخراج می شد و صد در صد استقلال برنده می شد حتی با گل های بیشتر و داوری تاثیر مستقیم در نتیجه بازی داشت. همچنین همین 3 امتیازی که داور نذاشت استقلال بگیره نتیجه مستقیمی در قهرمانی لیگ امسال داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
نه به توهم ژاپنیییییییییییییییییییییییییییییییییی
واقعا متاسفم براتون که تعصب چشماتون رو کور کرده. البته حق دارین!!! آخه سالهای ساله که رنگ جام ندیدید.
علیرضا
| Germany |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
هنوز ۱۲ تا دیگه بازی دارید. به جای کولی بازی فوتبال بازی کنید شاید یه چیزی شدید.
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
این جامهایی که لنگ میگیره فقط بدرد دیزی بار گذاشتن میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جام محلات هم یادتون نره
فعلن که فرهنگ لنگ حاکمه
حتی این تابناک منافق هم لنگی کامله و الکی دو تا مخالف میذاره که دم خروس رو نشون نده
یه زمانی دینامو کیف تو شوروی سابق همین جور بود
همه تیم ها رو نابود کردن که اون بمونه
آقای مجیدی.
در مصاحبه هایش نشان از جوانی دارد.
یک عده فوتبالی شما را مربی کردند.
یک عده فوتبالی دیگر اسکوچیچ را مربی ملی.
بهتر است برای او در این شرایط سخت تیم ملی آرزوی موفقیت کنی عزیزم.
بازی تاکتیکی بود دو طرف باعلم به این که درطول سال ها دربی های مختلف و روشدن برنامه های دوطرف برای یکدیگر دست به تمام تاکتیک های در دست برنامه های خود نزدند وباعلم به ای که باقی رقبا این بازی رابخوبی تحلیل میکنند به کنترل بازی روی اوردند ومن حیث المجموع از باب کیفی کیفیت مطلوبی داشت استقلال باید قدری زهردارتر باشد قهرمانی باماست
جا بود مجیدی هم میرفت تو دفاع اتوبوسی به تیم کمک میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نیس شما خط حمله تون اوله
چمن آزادی قدری پرتراکم شده وحرکت توپ درزمین سخت بنظرمیرسد حتما باید تسطیح شودوسختی چمن گرفته شود این زمین بازیکنان راهم خسته میکند از باب کیفی هم تیم های ما باید تاکتیک های متنوع تری را در جیب داشته باشندمااگر زنجیره های مثلثی در تیم ها شکل بگیرد دستمون در تاکتیک ها ی جدید باز میشود
استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد ولی فوتبال استقلال با مربیگری استراما کجا و فوتبالی که تیم مجیدی امروز ارائه داد کجا؟تیم یحیی بسیار روان بازی می کرد و تعداد پاس های سالم و دقیق و متوالی آنها بسیار جالب بود.ولی تیم مجیدی هیچ برنامه ای برای ضد حمله نداشت در صورتی که پرسپولیس کاملا دفاع را خالی کرده بودند
ژنرال پرسپولیس رو می فرسته ته جدول
بدون شک پرسپولیس برای چهارمین فصل متوالی قهرمان است و قلعه نوعی همیشه مربی بازنده ای است و سپاهان نمی تواند به صدر برسد.پرسپولیس بازی سخت ابتدای نیم فصل را پشت سرگذاشته .
استقلال زود رفت تو فاز دفاع کامل . 10 دقیقه می شه کاملا دفاع کرد نه نیم ساعت . گل اول پرسپولیس هم به نظرم آفساید بود . البته باید صحنه پاس فریز بشه ولی من اینطور فهمیدم ...
پرسپولیس با این داوری ها قطعا قهرمان خواهد شد فقط پول مفت به بازیکنانش میدن وقتی این داورها رو وزارت ورزش داره چه لزومی به هزینه های میلیاردی برای پرسپولیس هست؟
این تیم پرسپولیس که توسط برانکو بسته شده تا ۳قهرمانی متوالی دیگر هم ممکن است بدست آورد.مجیدی کلا در حال خراب کردن فوتبالی است که مربی ایتالیایی انجام می داد ولی یحیی راه برانکو را با قدرت ادامه می دهد
قهرمانی درخون ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
البته فقط داخل ایران
گل اول پرسپولیس صد در صد آفساید بود .البته کمک و حمایت داوران به پرسپولیس امری عادی شده و ابایی در حمایت اثر گذار ندارند مگر می شود اتفاقی در تمام بازی ها پرسپولیس گل یا پنالتی از داوران هدیه بگیرد؟ اراده ی محکم در بین متولیان دولتی به نظرم وجود دارد.از فرهاد مجیدی انتظار نمی رفت پس از گلزنی اینقدر بزدلانه و پر واهمه تیم روعقب بنشونه و تمام عرصه رو ببخشه به حریف . این استقلال استراماچونی نبود براحتی برد رو تقدیم کردند. تعویض قائدی هم در این بازی اشتباه محض بود .فرهاد خان عزیز هنوز مرد دیدار های بزرگ نشده ای.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
خدایی خیلی خنده داره. یکی میگه گل اول افساید بود، یکی میگه من با نرم افزار های حرفه ای بازی رو بررسی کردم و گل دوم افساید بود، یکی میگه فلان بازی کن باید اخراج می شد. واقعا توهم ژاپنی چی می کنه.
پرسپولیس اصلا بازی هم نکنه قهرمانی رو بنامش میزنن .این همه ناداوری و به نفع گیری شرم آوره . انگیزه رو از همه ی تیم ها و مردم گرفته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
کجای کاری عزیزم، اینا یه عمره کارشونه و عارشون نیست
من سالهاست فوتبال را دنبال میکنم
یه زمانی حمید درخشان(کاپیتان قرمز) جز خاطراتش این بود که علی آقا(پروین) خودش با داور درست میکرد چه دقیقه ای پنالتی بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
اگه بارسا و یونتوس و رئال هم توی لیگ ایران بازی کنن ، بازم لنگ قهرمان میشه خخخخخخ
پرسپولیس در 17 بازی قبل فقط 7 گل خورده بود اما در بازی با استقلال 2 گل خورد
و 2 گل هم به دلیل وجود بیرانوند نخورد اما آمیز یحیی میگه استقلال 10 نفره دفاع
می کرد!
با تهديد وارعاب تيم شهرخودر مربي ان را به زور اوردند پرسپوليس تا اقاي وزير ناراحت نشوند استقلال بدون سرمربي چندين هفته فرصت از دست داد مديرعامل شهر خودر فرمودند براي انتقال اقاي گل محمدي به پرسپوليس فشار وحشتناكي از مقامات بالا به ما وارد اوردند حمايت از اين واضح تر
تيم پرسپوليس چندساله كه همينطور ميارنش بالا... ياتون نره بازي قبليش در برابر صنعت نفت آبادان رو با ناداوري عجيب و غريبي برد و بازيو براش درآوردن... توي جام حذفي هم در برابر تيم دسته دومي شهرداري ماهشهر هم داور كاملا بنفعش سوت زد و حتي پنالتي صددرصد روي مهاجم اين تيم گمنام رو نگرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
این تیم پرس پولی سه یا فدراسیون مدد
پول با پارو میریزه یا وزیر مدد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار