بازدید 2765
۱

افزودن یک ساعت آموزشی به‌دلیل تعطیلی‌های اخیر مدارس

کد خبر: ۹۵۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 05 February 2020

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل تعطیلی‌های اخیر به مدیران وزارتخانه اختیار داده شده یا یک ساعت به برنامه آموزشی مدارس بیفزایند و یا از ظرفیت روزهای پنج‌شنبه استفاده کنند.

به گزارش فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه 16 بهمن) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای جبران ساعات آموزشی مدارس به دلیل تعطیلی‌‌های اخیر گفت: به همه مدارس ابلاغ شده است که به دلیل تعطیلی‌های مختلف، دانش‌آموزان بیشتر در کلاس درس حاضر شوند.

وی درباره جزئیات بیشتر این برنامه‌ریزی افزود: یک ساعت به هر روز مدارس افزوده خواهد شد یا اینکه از ظرفیت روزهای پنج‌شنبه برای جبران این تعطیلی‌ها استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این اختیار به مدارس و همچنین مدیران استانی داده شده است تا با نظارت بیشتر این برنامه را اجرایی کنند.

وی درباره استفساریه مجلس درباره استخدام معلمان حق التدریس هم گفت: هنوز شورای نگهبان در این باره اظهار نظر نکرده است ولی اگر قانون شود تابع آن هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا اگر این اموزش های جبرانی اعمال نشه .چه اتفاقی در این مملکت که چوب حراج به همه چیز ان زده اند خواهد افتاد؟؟؟؟ به نظر میرسه ایشون از فوج عظیم فارغ تحصیلان بیکار که بعضا به کولبری روی اورده اند بی اطلاع میباشند!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان