بازدید 22797
۸
وزیر آموزش و پرورش:

یک ساعت به طول ساعات مدارس اضافه می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: ساعاتی که به خاطر تعطیلی‌های مختلف دانش آموزان نتوانستند در کلاس‌ها حاضر شوند از طریق افزودن یک ساعت به طول ساعات هر روز یا استفاده از پنجشنبه‌ها جبران خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 05 February 2020

 

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره نحوه برگزاری کلاس‌های جبرانی گفت: یک آئین نامه اجرایی در مدارس داریم که در این آئین نامه، اختیاراتی به شورای هر مدرسه داده شده است؛ شورای هر مدرسه متشکل است از مدیر مدرسه، نماینده دبیران و نماینده اولیا و آنجا در این باره تصمیم گیری می‌شود.

وی افزود: به همه مدارس ابلاغ شده است که به استناد آئین نامه اجرایی مدارس، ساعاتی که به خاطر تعطیلی‌های مختلف دانش آموزان نتوانستند در کلاس‌ها حاضر شوند از طریق افزودن یک ساعت به طول ساعات هر روز یا استفاده از پنجشنبه‌ها جبران شود.

وی همچنین گفت: این اختیار به مدارس داده شده که این اقدامات را انجام دهند و معاونان آموزشی بنده هم در آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه و مدیران استانی و اجرایی حتماً بر این موضوع نظارت خواهند کرد.

حاجی میرزایی درباره دلیل مخالفت شورای عالی آموزش و پرورش با استفساریه مجلس درباره معلمان حق التدریس هم گفت: استفساریه ای را مجلس محترم در این رابطه تصویب کرده اما هنوز شورای نگهبان در رابطه با آن اظهار نظر نکرده است. ما منتظریم که این موضوع تبدیل به قانون شود و اگر شد ما مطیع اجرای قانون خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
چرا این همه درس بیخود که به هیچ درد مردم نمی خوره حذف نمی کنید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
به درد موسسات آموزشی غیر انتفاعی
مسئولین نظام آموزشی که می خوره.
شما همین ساعاتی که هستند را دریابید یک ساعت اضافه کردن پیش کشتون؟؟؟!!! دوباره بازار گرمی برای غیر انتفاعی ها؟؟!!!
با این سیستم آموزشی خنگ پروری همین مقدار ساعت آموزشی هم زیادیه!
بشین سر جات جان بچه ت دانش آموزان نون ندارند بخورند انوقت توبفکر آموزش هستی
آخه همین الان در بعضی از روز ها که 8 ساعت است ساعات آخر نه معلم می فهمد که چه درس می دهد و نه دانش آموز حال دارد گوش بده!
چارت آموزشی مزخرف!!
دروسی که به هیچ وجه کارایی نداره برای دانش آموزان!!
واقعا جای تاسف داره
نيمكت هاي مدرسه رو از ما پول گرفتن و خريد كردن اونم مدرسه دولتي ، آموزش و پرورش فقط ساختمان در اختيار مردم قرار داده بعد اونوقت ميگه ما حاضريم مدارس سوريه را بازسازي كنيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی