بازدید 10644

رکورد پدیده جدید وزنه برداری سنگین وزن ایران در انتخابی المپیک

این وزنه بردار جوان که ۳ طلای جام فجر را از آن خود کرد، با ثبت رکورد ۲۰۱ کیلوگرم در یکضرب، ۲۴۰ کیلوگرم در دوضرب و ۴۴۱ کیلوگرم در مجموع علاقه‌مندان به وزنه برداری را به کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ امیدوارتر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 05 February 2020

در روز آخر مسابقات وزنه برداری جام بین‌المللی فجر که یکی از مراحل گزینشی المپیک ۲۰۲۰ به حساب می‌آمد، رقابت‌های دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دسته ۱۰۹ کیلوگرم که ۲ وزنه بردار ایرانی حضور داشتند، با ۱۷۳ کیلوگرم یکضرب، ۲۱۵ کیلوگرم دوضرب و ۳۸۸ کیلوگرم در مجموع به عنوان قهرمانی رسید. امیر حقوقی دیگر وزنه بردار ایرانی هم با ۱۶۰ کیلوگرم یکضرب، ۲۰۳ کیلوگرم دوضرب و ۳۶۳ کیلوگرم در مجموع دوم شد. وزنه بردارانی از کامرون و عراق هم در رقابت‌های این دسته حاضر بودند.

در دسته فوق سنگین که با شور و هیجان بیشتری دنبال شد و رکورد‌های قابل قبول تری هم به ثبت رسید، علی داوودی رکورد‌هایی را به نام خود ثبت کرد که تاکنون در مسابقات رسمی نتوانسته آن‌ها را به ثبت برساند. این وزنه بردار جوان که ۳ طلای جام فجر را از آن خود کرد، با ثبت رکورد ۲۰۱ کیلوگرم در یکضرب، ۲۴۰ کیلوگرم در دوضرب و ۴۴۱ کیلوگرم در مجموع علاقه‌مندان به وزنه برداری را به کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ امیدوارتر کرد.

در این وزن که فقط ۲ وزنه بردار دیگر از کشور‌های ارمنستان و نروژ حاضر بودند، وزنه بردار ارمنستانی توانست با مجموع ۴۱۰ کیلوگرم در رده دوم قرار بگیرد و وزنه بردار نروژی هم با ۳۳۰ کیلوگرم سوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار