بازدید 15591

واکنش وزیر راه به سوخت ندادن به هواپیما‌های ایرانی

وزیر راه در واکنش به سوخت ندادن به هواپیماهای ایرانی در اروپا گفت:‌ سوخت ندادن به هواپیما‌های ایرانی غیرقانونی و غیر انسانی است.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵ 05 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم هجدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضا که امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد،گفت: ما فقط به گناه این‌که به‌فرمان خدای متعال انقلاب کرده‌ایم و طاغوت را سرنگون ساختیم و زیربار ستم و سیطره استکبار نمی‌رویم، همواره محکوم به تحریم بوده‌ایم و مسیر ما برای رشد و توسعه همواره سخت وسخت‌تر شده است.

وی گفت: در این مسیر شاهد رفتارهای غیرانسانی و وقیحانه تمدن غربی بوده‌ایم. آن‌ها از سوخت دادن به یک هواپیمای مسافربری که هیچ هدفی جز خدمت به بشریت و انسان‌ها ندارد، سرباز می‌زنند و مردم را اسیر و سرگردان می‌کنند و با یک کار غیرقانونی و غیرانسانی، این مزاحمت‌ها را برای مردم ایجاد می‌کنند. این کارها، نماد تمدن غرب است که همواره شعار حقوق بشری می‌دهد و برای ملت ایران، دلسوزی فریبکارانه می‌کند.

اسلامی با اشاره به اینکه ما در این عرصه و در این مقطع، بحث ماهواره‌های ناوبری و ایجاد یک سیستم ناوبری امن را داریم، گفت: شأن ملت ایران، شأن والایی است و نخبگان و مراکز علمی و پژوهشی ما اثبات کرده‌اند هر کجا کار به آن‌ها سپرده شد، از پس آن بر می‌آیند. از طرفی نیز چون زیر بار ستم و سیطره دشمن نرفته‌ایم، همواره تحت تحریم قرار گرفته‌ایم و مواردی مثل سوخت ندادن به هواپیماهای گرفتار در فرودگاه‌های آنان، از این دست است.

وی ادامه داد: همواره گرفتار شیطنت‌هایی هستیم ‌که تلاش دارد باور و اعتماد مردم ایران را با سرکوب انگیزه‌ها، تخریب کند بنابراین نیاز داریم که فعال، خلاق و روزآمد شویم و به این منظور از پروژه‌هایی که می‌توانند روند توسعه کشور را تسریع کند و شتاب‌ دهد، حمایت کنیم و این آمادگی را داشته‌ایم و داریم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت:در این دوره نیز تلاش ما این است که سهم نیروهای دانشی را در پیشبرد امور توسعه در همه مودهای حمل و نقل افزایش دهیم و اقدامات متفاوتی را در جهت دانش‌بنیانی، هوشمندسازی انجام دهیم و در پرتو آن در جهت رضایت‌مندی مردم و کیفیت‌بخشی به زندگی آن‌ها در همه حوزه‌ها اقدامات موثر انجام دهیم.

گفتنی است، دو پرواز اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از مبدا آمستردام و لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) به دلیل شرایط نامساعد جوی نتوانستند در فرودگاه میانی فرود آیند و با تغییر فرودگاه نیز بیش از ۲۴ ساعت برای دریافت سوخت متوقف شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰
غیر انسانی؟؟؟ زدن هواپیما چطور؟؟؟
واکنش خیلی تندی داشتند مقام عالی وزارت !! فکر کنم از فردا این مشکل هم مثل سایر مشکلات حل بشه دست مریزاد . علی برکت الله
فایده ای ندارد با بشکه ببرید
ببخشید غرب چرا فقط با ما مشکل داره آقای وزیر؟!!!
در امور ديگر کشورها دخالت نکنيد نمي خواهد شعار بدهين عظمت ايران و ايراني را با تسخير سفارت و موشک زدن به هواپيماي مسافربري و .... از بين بردين
ای کاش من هم یک مدیر خادم بودم تا میتوانستم به بشریت خدمت نمایم...
این حرفها که میگی مال زمان احمدی نژاده
الان که ازین حرفها نیست!
شما زبان دنیا را بلدید؟!
ما اینهمه در قضایای هسته ای و مالی کوتاه آمدیم و هرگز دچار این مشکلات با برادران اروپایی نمی شویم
وقتی سوخت نمیدن خلبان باید مسافرا رو پیاده کنه و همه دسته جمعی برن بگن ما میخوایم پناهنده بشیم، اونوقت میبینید که چه جوری سوخت مجانی هم میدن
مطمئن باشید خداوند بزودی خیلی بد از این اروپاییها انتقام می گیرد. با فروپاشی اتحادیه اروپا و واحد پولی آنها روزهای تلخی برای این به اصطلاح مدافعین حقوق بشر رقم خواهد خورد.
جناب وزیر :به گفته اقای ظریف ما خودمون میخواهیم اینطوری زندگی کنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار