بازدید 5218
۱

تقاضای صدور گذرنامه با کارت پایان خدمت جعلی

کد خبر: ۹۵۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 04 February 2020

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی که با کارت پایان خدمت جعلی تقاضای صدور گذرنامه داشت، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "علی مرادی" معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: چهاردهم بهمن ماه سال جاری فردی برای پیگیری صدور گذرنامه خود به یکی از شعب گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه که در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد کارت پایان خدمت این فرد جعلی است و در سال ۱۳۸۳ با ارائه کارت پایان خدمت جعلی گذرنامه دریافت کرده است، لذا گذرنامه وی ضبط و پرونده‌ای در همین خصوص تشکیل و به دادسرای ناحیه ۳۰ تهران ارسال شد.

وی ادامه داد: متهم پس از رویارویی با افسر پرونده علی رغم این که در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از جعلی بودن کارت پایان خدمتش بود، در نهایت لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که در سال ۸۳ با پرداخت ۳۰ میلیون ریال پول نقد به یک جاعل اسناد دولتی، کارت پایان خدمت جعلی اخذ و در همان سال موفق به اخذ گذرنامه شده است.

مرادی تصریح کرد: متهم به جرم استفاده از کارت جعلی، به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری جاعل کارت مذکور ادامه دارد.

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: مسافرت با گذرنامه جعلی علاوه بر اینکه در کشور مقصد پیگیرد قانونی دارد، موجب سیر مراحل قضائی در کشور ایران نیز خواهد شد که در این مسیر، مسافران علاوه بر تحمل کردن خسارت‌های مادی، دچار آسیب‌های روحی و روانی خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام کارت خدمت نیامد چکار کنم یک ماه شده نیامد لطفاً بیکن چی کار کنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی