بازدید 3408

کفاشیان: برای میزبانی ایران در آسیا باید لابی می‌شد که نشد

من دیگر به دوران بازنشستگی واقعی رسیده‌ام و باید استراحت کنم. البته حتما نباید کار اجرایی باشد، بلکه می‌توانم اگر خواستند نظر بدهم.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 04 February 2020

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: «در مورد میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا باید لابی می‌شد که این اتفاق نیفتاد.» این حرف های کفاشیان به طور مستقیم مهدی تاج را نشانه گرفته است که در ای اف سی جایگاه مناسبی داشت اما تقریبا در این باره بی اثر عمل کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان در حاشیه مراسم رونمایی از دستخط جهان پهلوان تختی، در مورد اینکه به نظر شما انتخاب سرمربی تیم ملی اینقدر طول کشیده است، اظهار داشت: در شرایطی هستیم که مدیریت قبلی استعفا داده و فدراسیون با سرپرست موقت آن هم با حجم زیاد کار اداره می‌شود. در جریان امور هستم. در مورد مربی که گزینه شده نظرات متفاوت است و تا زمانی که به توافق برسند طول می‌کشد.

وی در مورد اینکه اگر در زمان شما بود مربی خارجی انتخاب می‌شد، گفت: ما آن زمان مربی خارجی می‌خواستیم و در مسیری قرار گرفتیم که به هدفمان هم رسیدیم. رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد بازی دربی پنجشنبه عنوان کرد: خوشحالم که هر دو تیم شرایط خوبی دارند و طرفداران آن‌ها راضی‌اند. هر دو تیم برای پیروزی می‌آیند و جدال حساسی پیش رو است. امیدوارم هر دو بازی خوب و بدون استرس برد و باخت را تجربه کنند.

وی در مورد اینکه شما و تاج در آسیا سمت دارید و چرا میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به خطر افتاد، خاطرنشان کرد: این اتفاق زمانی افتاد که شرایط خاصی در کشور به وجود آمد. رسانه‌های خارجی از شرایط ایران به کنفدراسیون آسیا بد گفتند و آن‌ها هم تصمیم گرفتند، اما بعدا فهمیدند که اشتباه کردند و رای خود را برگرداندند. باید در این زمینه لابی می‌شد که نشد.

کفاشیان در مورد انتخاب سرمربی ایرانی در این برهه تصریح کرد: در شرایط فعلی چاره دیگری نبود. مربی خارجی شناخت ندارد و بهترین کسی که شناخت دارد مربی ایرانی است. اگر جام جهانی برویم فوتبال ما می‌تواند دوباره بلند شود، اما اگر این اتفاق نیفتد شرایط بدی به وجود می‌آید و از لحاظ منابع مالی و حمایتی صدمه خواهیم خورد. این وضعیت را قبلا هم تجربه کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد به فدراسیون بازگردد یا خیر؟ گفت: من دیگر به دوران بازنشستگی واقعی رسیده‌ام و باید استراحت کنم. البته حتما نباید کار اجرایی باشد، بلکه می‌توانم اگر خواستند نظر بدهم.رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پایان درباره حضورش در این مراسم اظهار داشت: وقتی قرار بود تجلیل و رونمایی صورت بگیرد گفتم شخصا حضور پیدا می‌کنم، چون کار ارزنده‌ای بود که کمیته ملی المپیک انجام داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر