بازدید 9007
۵

واکنش وزیر ورزش به مهاجرت ورزشکاران

وزیر ورزش و جوانان گفت: در برابر مهاجرت ورزشکاران به هیچ عنوان بی‌تفاوت نیستیم و معتقدیم با روش منطقی و غیر احساسی باید با ورزشکاران، پیشکسوتان و جوانان آینده ورزش کشور ارتباط برقرار کنیم و نظارت دقیق داشته باشیم تا بتوانیم این موضوع را کنترل کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 03 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی فر با اشاره به موضوع مهاجرت تعدادی از ورزشکاران کشور گفت: اینها فرزندان مردم، ایران و نظام هستند و ما در برابر این موضوع به هیچ عنوان بی‌تفاوت نیستیم و معتقدیم با روش منطقی و غیر احساسی باید با ورزشکاران، پیشکسوتان و جوانان آینده ورزش کشور ارتباط برقرار کنیم و شنونده نیازهای آنان باشیم.

وی به اظهارات این ورزشکاران بعد از مهاجرتشان اشاره کرد و افزود: معتقدم ما باید درها را باز بگذاریم و اجازه دهیم هر زمان که بخواهند قهرمانان کشورمان به میهن بازگردند.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: بیشتر این ورزشکاران مشکلات شخصی از جمله مشکلات با ریاست فدراسیون، مربی و یا مشکلات دیگر شخصی داشتند، بنابراین نباید به این موضوع به عنوان بحران سیاسی و اجتماعی نگاه کنیم.

وی در پایان به مذاکرات اخیر خود با مقامات کمیته بین‌المللی المپیک در لوزان سوئیس اشاره کرد و گفت: در این دیدارها مواضع و ملاحظات خود را به صورت صریح و روشن بیان کردیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
مهاجرت کار راحتی نیست، مخصوصا برای ورزشکاران جوان که ممکنه وابستگی زیادی به خانواده داشته باشند ولی با جیب خالی بدون پشتوانه چه میشه کرد...

فقر و نداری جایی برای غیرت و شرف داشتن باقی نمی زاره...
آدمی که خودش را بخواب زده را نمی توان بیدار کرد.
مشکلات شخصی دلیل مهاجرت ورزشکاران ما نیست جناب وزیر.
آقای سلطانی فر، چرا هیچ ورزش کار خارجی که مشکل شخصی دارد به ایران مهاجرت نمی کند؟
هر موقع پاسخ سوال بالا رو دادید متوجه دلیل مهاجرت این دوستان خواهید شد.
به خودت بیا برادر
بهترین کار گرفتن وثیقه های سنگین قبل مسابقات و یا دستگیری نزدیکانشان هست تا دوباره برگردند.
وزیر پرسپولیسی
مطمئن باشید نه تنها ورزشکاران بلکه هرکس توانایی مهاجرت داشته باشد از ایران فرار می کند.پس لطفاً قضیه را به اختلاف ورزشکار و مربی و یا فدراسیون تقلیل ندهید.پس لابد نخبه ها هم از دست فدراسیون نخبگان فرار کردند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان