بازدید 10877
۲
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه البرز

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج- قزوین

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه البرز گفت: در اثر تصادف ۱۰ خودرو در لاین جنوبی آزادراه کرج- قزوین با یکدیگر، دو نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 02 February 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وی افزود: با حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو تریلر به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو با یک دستگاه خودرو سواری برخورد می‌کند که به دنبال این برخورد هشت خودرو دیگر به صورت زنجیره‌ای با یک دیگر برخورد می‌کنند.
سروان بابازاده ادامه داد: خوشبختانه این تصادفات تلفات جانی نداشته و فقط دو نفر مصدومیت جزئی داشتند که با حضور عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه ‌عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط خودرو تریلر اعلام شده است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهتر نیست از ده خودرو یک عکس واقعی میزاشتید تا از ارشیو عکس بزارید؟؟؟؟
لطفا دلیل برخوردهای ده خودروی دیگر را هم بیان می کردند.
از آنجا که ما ایرانی ها دوست داریم تجربه را با پرداخت هزینه سنگین بدست بیاوریم به همین دلیل تخطی از قوانین را در همه زمینه ها برای خودمان افتخار وشجاعت می دانیم !!
اگر خوب بررسی کنید خواهید دید که بقیه خودروها به دلیل عدم رعایت فاصله قانونی دچار مشکل شده اند. انشالله منبعد با رعایت و احترام به قوانین کسی آسیب نبیند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر