بازدید 5447

فولاد خوزستان از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

کد خبر: ۹۵۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 02 February 2020

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال آرای جدید کمیته تعیین وضعیت را به این شرح اعلام کرد:

* با توجه به شکایت مجید ایوبی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد قاضی نجف آبادی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۴۳ میلیون و ۱۶۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می‌گردد.

*در پرونده شکایت باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه (فولاد خوزستان) به محرومیت از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدید (داخلی و خارجی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محکوم می‌شود. هم‌چنین کمیته وضعیت درباره الزام محمد بلبلی به پرداخت غرامت با توجه به مطالبه نکردن آن از سوی خواهان مواجه به تکلیفی نیست.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد جلیزی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۸میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴میلیون و ۹۷۰هزار و ۴۰۰ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت جواد مولایی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه محکوم به پرداخت ۳۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۰ ریال بابت هزینه دادرسی شد. هم‌چنین کمیته وضعیت نسبت به مابقی خواسته خواهان قرار رد دعوا را صادر کرد.

* با توجه به شکایت غلامرضا دلگرم از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۴ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر