بازدید 99175

هشدار تامین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان

سازمان تامین اجتماعی هیچگاه تماسی برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل کارت هوشمند درمان، کارت بیمه طلایی با بیمه شدگان و بازنشستگان نمی گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵ 02 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سازمان تامین اجتماعی بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان درخواست کرد، توجه داشته باشند که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی قطعا کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.

تنها دریافتی سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان حق بیمه ماهیانه است که با سازوکار مشخص و از طریق مجاری قانونی انجام می‌شود و درگاه‌های رسمی پرداخت حق بیمه نیز از طریق سایت رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir در دسترس قرار دارد.

بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن 1420 تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
چرا برای گرفتن یک سابقه از سایت تامین اجتماعی این همه باید درد سر کشید ؟چرا تامین اجتماعی در بیشتر شهرستانها حتی یک درمانگاه کوچک هم ندارد ؟
چرا بیمه تکمیلی ۳۰۰هزار برای ۲ماه از ۵۳۰دریافتی من برمیدارد در حالی که هیچ خدماتی نمیدهد این یعنی گلاه برداری
سلام و خسته نباشید
در متن نوشته شده کلاهبردای است. من با ۱۴۲۰ تماس گرفتم میگه ارتباطی با ما نداره. میپرسم پس اطلاعات ما رو چطوری دازن میگه از خودشون بپرسید. میگه همه سازمانا اطلاعات شما رو دارن . اقا من متوجه نشدم دقیقا داستان چیه چطور کلاهبرداری میتونه اطلاعات ما رو داشته باشه
تامین اجتماعی آخر نامردی را به بازنشستگان به اجرا گذاشته ما در زمان شاغل بودن بیمه و مالیات سنگین پرداخت میکردیم و حالا که بازنشسته شدیم آخه این اگر نامردی نیست پس اسمش چیه که عیدی برابر کارمندان بازنشسته بگیریم وام هفت میلیونی به کشوری و لشگری میدن باشه نوش جانشون چرا به ما وام یک میلونی میدن اونهم بعد از چهار سال تو نوبت بودن تازه میگن داره میشه دو ملیون واقعا شرم نمیکنید ...........
عجب سازمان بی در و پیکری شده..هرکس از هر جا به نام این سازمان گوش مردم رو میبره
حقیر ایثارگر 8سال دفاع مقدس و یک بازنشسته با 32 سال خدمت و پرداخت مالیات در زمان شاغل بودن، چند سالی است به بهانه حقوق بالای 4 میلیون هم افزایش سنوات ما را با نظر به تورم ایجاد کرده، درست پرداخت نمی کنند و هم اینکه این رویه را مد کرده اند. سوال من بازنشسته از دولت و نظام جمهوری اسلامی این است مگر من نوعی سالها مالیات و عوارض این دریافتی را پرداخت نکردم که قصه صغری و کبری چند نفر ما را از حقوق به حقه خود محروم می کند؟ مگر ملاک عمل برمبنای حکم و مرتبه زمان شاغل بودن نیست؟ اگر گوش شنوا و عدالتی باشد همین چند خط برای مشغل الزمه شدن بعضی تصمیم گیران کافی است؟
چرا اذیت و آزار میکنید بنده های خدا رو که انقدر با غیرت هستن زحمت کشیدن روز جزا هم هست میگذره این روز ها خواهش میکنم به مردم بیچاره برسید واقعا چاره ندارن از شما خواهش میکنم عزیزان متشکرم
چرا بازنشستگان کاگری برابر بازنشستگان کارمندان دولت عیدی بگیرند عیدی کارگران حد اقل سه میلیون است ولی باز نشستگان کارگری یک و دویست عیدی میگیرند لطفا به این موضوع رسیدگی نمایید
تامین اجتماعی شده حیاط خلوت تامین کسری بودجه دولت!
شرکتهای دولتی ضررده همشون را دادن تامین اجتماعی!
شرکتهای تامین اجتماعی همشون شدن محل جولان آقا زاده ها با حقوقهای چند ده میلیونی!!
هم پول بيمه بايد بدي
هم ويزيت رو آزاد بايد پرداخت كني
هم دارو رو
اگر خدايي نكرده گير بيمارستان دولتي بيفتي هيچ كس جوابگوت نيست كلي هم هزينه دارو ولوازم و پرستار رو از جيب بايد بدي

من نميدونم اين قوانين و از كجا ميارن حداقل از يه كشور پيشرفته حداقل هاي زندگي رو كپي كنيد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار