بازدید 6453

دانشجویان ایرانی مقیم چین دو هفته قرنطینه می‌شوند

معاون وزیر بهداشت گفت: دانشجویان ایرانی مقیم چین که به کشور منتقل خواهند شد دو هفته قرنطینه و تحت مراقبت‌های بهداشتی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ 31 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه دانشجویان ایرانی مقیم چین بلافاصله پس از ورود به ایران دو هفته قرنطینه و تحت مراقبت ویژه قرار خواهند گرفت گفت: بدین منظور هتلی برای اقامت این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دولت چین باید با بازگشت این دانشجویان موافقت کند، تیم بهداشت در این هتل حضور دارد و اقدامات بهداشتی را به این دانشجویان ارایه خواهد کرد، طبق اطلاعات رسیده این دانشجویان به ویروس کرونا آلوده نیستند.

به گفته رییسی کنترل در مرز‌های دریایی برقرار است و به دلیل اینکه دوره کمون این بیماری ۵ روز است و افرادی که از راه دریا به کشور سفر می‌کنند بیش از ۵ روز در مسیر هستند تا سفر خود را به پایان برسانند درصورتی که علائم بیماری نداشته باشند، بعید است که به بیماری مبتلا شوند، اما تمهیدات لازم برای کنترل این افراد اندیشیده شده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: با پلیس گذرنامه نیز هماهنگ شده که اگر مسافری مبدا حرکتش چین است و از چین به کشور ثالث و از آنجا به کشور ما مراجه می‌کنند نیز معرفی و وضعیت سلامت آن‌ها کنترل شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار