بازدید 5187
۳

ویروس کرونا هنوز به ایران نرسیده

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت بروز کروناویروس در خاورمیانه و همچنین اقدامات مراقبتی ایران علیه این بیماری را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 30 January 2020

به گزارش «تابناک»، دکتر کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بروز کروناویروس در خاورمیانه گفت: این ویروس در خاورمیانه تنها در امارات متحده عربی مشاهده و موارد ابتلا به آن تایید شده است.

وی تاکید کرد که تا شامگاه چهارشنبه ۹ بهمن ماه، هیچ‌یک از موارد مشکوک به کروناویروس در کشور ما به این بیماری مبتلا نبودند و با توجه به نتایج آزمایشات، این افراد از مراقبت بهداشتی خاص، خارج شدند.

جهانپور با تاکید بر اینکه کلیه اقدامات مراقبتی و غربالگری در مبادی ورودی کشور با تمام امکانات لازم ادامه خواهد یافت، افزود: البته بدیهی است که هیچ اقدام قطعی برای مقابله کامل با انتشار این ویروس در هیچ کجای دنیا وجود خارجی ندارد و همه اقدامات انجام شده و مراقبت‌های در حال انجام برای کند کردن ورود، محدود کردن انتشار و کاهش شیوع احتمالی است.

وی مجددا تاکید کرد که کلیه مبادی مرزی اعم از هوایی، زمین و دریایی تحت پوشش اقدامات مراقبتی و غربالگری قرار دارند و با موارد مشکوک به این بیماری در قالب دستورالعمل برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
عجله نکنین حتما میرسه ازکشور دوست وبرادر چین
می خواستم بپرسم چطوری تشخیص میدن که کسی داره یا نه؟ یعنی در ایران کیت تشخیصش هست؟؟
یک مدت چینی ها ومواد خوراکی انها وارد ایران نشوند درست میشه پیشگیری خیلی بهتره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم