بازدید 5304
۱

صعود ایران در رده بندی کشورها در لیگ قهرمانان آسیا

کد خبر: ۹۵۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 30 January 2020

جدیدترین رنگینگ کشورهای آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا در حالی بعد از اتمام پلی آف و مشخص شدن چهره 32 تیم حاضر در مرحله گروهی مشخص شد که فوتبال باشگاهی ایران با داشتن هر چهارسهمیه در مرحله گروهی یک پله به نسبت آخرین رنکینگ ارتقا پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، درخشش تیم های استقلال و شهرخودرو در پلی آف ACL2020 و برتری در هر دو بازی مقابل حریفان باعث شد تا بعد از سال ها ایران صاحب هر چهار سهمیه در نظر گرفته شده در مرحله گروهی منطقه غرب قاره شود. با این موفقیت رده بندی کلی فوتبال باشگاهی ایران با یک پله صعود به جایگاه پنجم رسید تا وضعیت بهتری پیدا کند.

در تازه ترین رنکینگ اعلام شده با پایان مرحله مقدماتی و پلی آف لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، فوتبال ایران با بردهای استقلال و شهر خودرو و راهیابی به مرحله گروهی این مسابقات، یک پله در جدول امتیازات صعود کرد تا با ۴۸.۳۵ امتیاز در جایگاه پنجم جای بگیرد. ایران در سال ۲۰۱۸ یعنی سالی که پرسپولیس به فینال آسیا رسید با کسب ۱۹.۸۵ امتیاز، بیشترین امتیاز را در سال های اخیر از آن خود کرده است. کمترین امتیاز هم به سال ۲۰۱۹ بر می گردد که استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی حذف شدند و فقط ذوب آهن به مرحله یک هشتم راه یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واحد انفورماتیک لطفا کادر تبلیغاتی ( دنبال خانه ایده ال خود می گردید ) را تنظیم کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس