بازدید 3769

علی نژاد: فرضیه عدم امنیت کشور را باطل کردیم

کد خبر: ۹۵۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 28 January 2020

سرپرست معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فرضیه عدم امنیت کشور باطل و حق میزبانی به کشور بازگردانده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی علی نژاد در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با حضور مسعود سلطانی‌فر و رضا صالحی‌امیری اظهار داشت: در قضیه میزبانی‌های فوتبال یک دیپلماسی موثر و همه جانبه داشتیم که وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه باعث شدند فرضیه عدم امنیت کشور باطل و حق میزبانی به کشور بازگردانده شود. وی افزود: باید از ظرفیت‌های ورزش در حوزه بین الملل بسیار بیش از این استفاده شود.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش در ادامه درباره پرداخت حقوق المپین‌ها تاکید کرد: اولین قسمت از پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی انجام شده و از فدراسیون‌ها می‌خواهیم هرچه سریعتر آن را به حساب ورزشکاران بریزند تا قوت قلب بگیرند و بدون دغدغه به تمرینات بپردازند. فدراسیون‌ها از همه لحاظ و در همه موارد پاسخگوی ورزشکاران و قهرمانان خود باشند.

وی در پایان با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزش گفت: در ماه گذشته تیم والیبال ایران سهمیه المپیک گرفت و کاراته کا‌ها هم بسیار به المپیک نزدیک شدند که به آن‌ها تبریک می‌گوییم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر