بازدید 31134
تکذیب شایعه آتش گرفتن موتور هواپیما

همه آنچه درباره پرواز گرگان- تهران رخ داد

پرواز امروز گرگان به مقصد تهران در حال برخاستن بود که با نقص فنی که در موتور هواپیما رخ داد، پرواز لغو شد، اما پس از آن شایعاتی درباره آتش گرفتن موتور هواپیما و حتی مصدوم شدن مسافران پرواز مطرح شد که مسئولان هواپیمایی آن را تکذیب کردند.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ 26 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از گرگان، ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه امروز پرواز گرگان به مقصد تهران در حال برخاستن از باند فرودگاه بود که به دلیل بروز نقص فنی، این پرواز لغو شد.

پس از آن شایعاتی در فضای مجازی درباره آتش گرفتن موتور هواپیما و مصدومیت برخی از مسافران این پرواز مطرح شد که مدیرکل فرودگاه‌های استان این شایعات را تکذیب کرد.

علی متانت؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در این باره در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هواپیما حدود ۲۰۰ متر بر روی باند حرکت کرد، اما به علت لرزشی که در موتور احساس شد، خلبان پرواز را متوقف کرد.

وی گفت: موتور شماره ۴ هواپیما دچار لرزش شده بود و پس از توقف بر روی باند، هواپیما به پارکینگ انتقال داده شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه هیچ آتش‌سوزی در موتور هواپیما رخ نداده بود گفت: این شایعات پس از لغو پرواز مطرح شد که واقعیت ندارد. حتی گفته شد برخی مسافران دچار آسیب شدند که این موضوع نیز شایعه بود.

وی ادامه داد: پرواز ۱۲۹۵ مسیر گرگان به تهران ۸۵ مسافر داشت که همه آن‌ها در سلامت کامل بودند و با پرواز دیگری به تهران انتقال داده شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی