بازدید 2437

امارات در توسعه فرودگاه نظامی موریتانی مشارکت می‌کند

یک منبع نظامی از سفر یک هیأت اماراتی به موریتانی با هدف مشارکت در پروژه توسعه فرودگاه نظامی این کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 26 January 2020

یک منبع نظامی از سفر یک هیأت اماراتی به موریتانی با هدف مشارکت در پروژه توسعه فرودگاه نظامی این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نظامی از سفر یک هیأت اماراتی به موریتانی با هدف مشارکت در پروژه توسعه فرودگاه نظامی این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، هیئت های نظامی امارات و موریتانی روز گذشته برای بررسی پروژه توسعه فرودگاه نظامی در شمال موریتانی دیدار کردند.

منبع نظامی مذکور تصریح کرد که هیئت اماراتی با تعدادی از مقامات ارتش موریتانی و به ویژه با فرمانده منطقه شمالی جلساتی را برگزار کردند.

این منبع نظامی در گزارشی آورده است: در این دیدار، فرمانده نیروی هوایی اماراتی و همتای موریتانیایی وی بر سر توسعه فرودگاه نظامی موریتانی توافق کردند. این فرودگاه در منطقه ای استراتژیک و نزدیک به مرز بین موریتانی و مالی و هم چنین بین موریتانی و الجزایر قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که همکاری های نظامی دوجانبه بین امارات و موریتانی از زمان اعلام حمایت این کشور از عربستان و امارات در جنگ یمن و همچنین همزمان با قطع روابط آنها با قطر آغاز شد.

مشارکت امارات در پروژه های اقتصادی ، نظامی و حتی رسانه های در موریتانی اخیراً بحث گسترده ای را در این کشور ایجاد کرده است، به طوریکه که ناظران از هزینه ای که موریتانی در برابر این کمک ها پرداخت خواهد کرد می پرسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها