بازدید 116376
۹

اعلام وضعیت اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره)+ تکمیلی: پایان خوش پرواز ۹۷۱۶ در فرودگاهی دیگر

پرواز امشب شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به مقصد استانبول، در حالی باند فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را ترک کرد که کادر فنی بعد از تیک آف، متوجه نقصی فنی در هواپیما شدند؛ نقصی که موجب اتخاذ تدابیر ویژه در این فرودگاه شد و به تدابیری گره خورد که از جمله آنها، غیب کردن پرنده از رادارها بود!
کد خبر: ۹۵۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ 25 January 2020
تابناک اجتماعیدر پی بروز نقص فنی در یک پرواز خروجی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، این فرودگاه در حالت آماده باش قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»؛ پرواز امشب شرکت هواپیمایی ایران ایر تور به مقصد استانبول، در حالی باند فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را ترک کرد که کادر فنی بعد از تیک آف، متوجه نقصی فنی در هواپیما شدند؛ نقصی از نوع بسته نشدن چرخ‌های هواپیما.
 
اعلام وضعیت اضطراری در فرودگاه امام خمینی (ره)

در پی این نقص، هواپیما در مسیر بازگشت به فرودگاه جنوب تهران قرار گرفت و از آنجایی که احتمال می‌رود، مشکل پرنده از نقص در ارابه فرود یا مشکل جدی دیگری نشات گرفته باشد، تدابیر ویژه برای فرود این هوپیما در فرودگاه در دستور کار مسئولان فرودگاه قرار گرفته است.
 

تکمیلی: فرود هواپیما بعد از غیب شدن از رادارها!

 
پرواز ۹۷۱۶ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که به دلیل نقص فنی در مسیر بازگشت به مبدا قرار گرفته بود، پس از آنکه به روال معمول این دست پروازها دورهای زیادی در آسمان زد تا بار مخازن سوختش را کاهش دهد و سپس فرود بیاید، راهش را به سمت استان البرز کج کرد و از صفحه رادارها محو شد!
 
اعلام وضعیت اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره)+تکمیلی
 
اتفاقی که به باور کارشناسان امر، ناشی از خاموش کردن نشانگر راداری هواپیما و اقدامی غیرحرفه ای برای دور نگه داشتن خبرنگاران از فرجام پرنده ها در چنین مواقعی است، حال آنکه گزارش های رسیده حکایت از فرود این ایرباس A300 دو ساعت بعد از برخاستن از زمین، در فرودگاه مهرآباد تهران دارد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰۶
انتشار یافته: ۹
اینهمه چرخیده شانس آورده ساقطش نکردند.
خدارو شکر،این یکی رو با موشک نزدین
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
مزخرف نگو لطفا
وای بر چنين مسئولاني
حالا باید صبر کنیم 3-4 روز دیگه که روحانی خبردار بشه. ما که باور نمیکنیم
پروازهای فی امان الله با ایرلان های خودی .
انشاالا سالم بزمین مینشیند دعای خیر برای سلامتشان
دیگه خبر نقص فنی فرود اصطراری هواپیماهای ایرلاینهای ایرانی خبر نیست روزمرگی است.تکراری است. خبر جالب بده تابناک
"اتفاقی که به باور کارشناسان امر، ناشی از خاموش کردن نشانگر راداری هواپیکما و اقدامی غیرحرفه ای برای دور نگه داشتن خبرنگاران از فرجام پرنده ها در چنین مواقعی است." میشه این جمله را بیشتر توضیح بدید؟؟؟!!!یعنی هواپیما رو مجبور کردند نشانگر خودشو خاموش کنه؟؟؟؟!!!!! تا اگر سقوط کرد کسی نفهمه؟؟؟؟!!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی