بازدید 10309

کانادا خواستار تحلیل مستقل جعبه سیاه هواپیما شد

«کریستیا فریلند» معاون نخست‌وزیر کانادا گفت، کشورش خواستار تحلیل «واقعی و مستقل» جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی و شفافیت کامل درباره دلایل سرنگونی است.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 25 January 2020

 

به گزارش تابناک، معاون «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا در گفتگو با تلویزیون بلومبرگ در شهر داووس سوئیس گفت، اتاوا بی‌وقفه به سوال کردن از ایران درباره سانحه سقوط این هواپیما ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، وی همچنین افزود: کانادا در فشار برای تحلیل واقعی و مستقل جعبه سیاه هواپیما تحت حمایت متحدانش است.

این مقام کانادایی، در حالی این اظهارات را مطرح کرده که هیات امنیت حمل‌ونقل کانادا پیشتر اعلام کرده بود، ایران از این سازمان دعوت کرده تا در بررسی اطلاعات جعبه‌سیاه هواپیمای اوکراینی در هر زمان و مکانی که این بررسی‌ها انجام شود، شرکت داشته باشند.

فریلند در ادامه گفت، مطمئنم می‌توانیم پاسخ پرسش‌های خود را بگیریم، زیرا کانادا بی‌وقفه برای پاسخ گرفتن از ایران متمرکز است.

بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی، سحرگاه چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری به دلیل خطای انسانی با اصابت شلیک پدافند هوایی سپاه، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۰
کانادا بهشت سارقان و اختلاسگران در دنیاست . دزد میخواهد جعبه سیاه بخواند چی میشود
فکر کردین ایرانه ، یادشون بره؟!!
اینا چی می خوان
چون تعداد زیادی از عزیزان ما در ان هواپیما بودند و هوا پیما در کشور ما و بطور مشکوکی توسط خود ما حدف قرار گرفت ما بیشتر از همه حق داریم بدانیم چه اتفاقی افتاده ، اگر کانادا و اوکراین دوست دارندکمک کنند اسقبال می کنیم و گرنه خودمان به تنهایی انجام می دهیم
چه كاسه اي زير نيم كاسه هست كه جعبه رو نميدن بخونن
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
برو خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
برای اینکه خواندن جعبه سیاه تابع مقررات بین المللی است و هر کشوری نمی تواند درخواست مستقل برای این کار داشته باشد
هیچ کاسه ای زیر نیم کاسه نیست ماکه اعتراف کردیم گفتیم خودمان زدیم خوب بیاند کمک کنند باهم بخونیم چی ایرای داره ما هم بدونیم باید سوال کرد و گفت چه کاسه ای زیر نیم کاسه هست نمی خواهند ما هم بدونیم
دیگه موضوع از گمانه زنی گذشته
چرا دولت ایران و مطبوعات علت تحویل نگرفتن پنچ جسد از کشته شدگان سقوط هوا پیما را توسط خانواده هایشان اعلام نمیکند؟؟؟ که دولت کانادا این خانوداه ها را تحت فشار گذاشته است که: اگر شما اجساد کشته شده ها را از ایران تحویل بگیرید اقامت و شهروندی شما را باطل میکنیم! و از این طریق دولت کانادا در حال سوء استفاده ی کثیف اخلاقی و انسانی از اجساد و خانواده ی کشته شدگان مقیم جهت پیش برد اهداف سیاسی کثیف خودش هست!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل