بازدید 5966
۳
احمد توکلی خطاب به مدیرعامل بانک کشاورزی؛

ولخرجی فریبکارانه از اموال مردم به کام میهمانان مجمع بانک کشاورزی

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی یادداشتی خطاب به خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی از وی خواست تا سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود در ارتکاب تخلف در مجمع بانک کشاورزی را به اطلاع عموم، مسئولان و دیده بان برساند.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 25 January 2020

دکتر احمد توکلی در یادداشتی خواستار پاسخگویی مدیرعامل بانک کشاورزی به مردم و مسئولان شد

ولخرجی فریبکارانه از اموال مردم به کام میهمانان مجمع بانک کشاورزی

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی یادداشتی خطاب به خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی از وی خواست تا سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود در ارتکاب تخلف در مجمع بانک کشاورزی را به اطلاع عموم، مسئولان و دیده بان برساند.

گفتنی است در ماه های گذشته مدیرعامل بانک کشاورزی پس از برگزاری جلسه با اعضای مجمع این بانک، در اقدامی خلاف واقع مبادرت به اهداء هدایایی گران قیمت به اعضاء نمود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ متن این یادداشت بدین شرح است:

علی علیه‌السلام فرمود: «جود الولاة من فتی المسلمین جور و ختر بخشش حاکمان از کیسه مسلمانان ستمگری و مردم فریبی است.» جنابعالی مسئول بانکی هستید که بنابر حکم قانون برای رفع حاجات اعتباری کشاورزان پینه دستی است که در سرمای سخت زمستان تبریز و گرمای سوزان و شرجی تابستان خوزستان بیل به دست برای نان و پیاز مردم جان می‌کنند.

از مالی که برای آن مقصود فراهم شده، شما برای 18 نفر به اصطلاح خودتان (میهمانان مجمع بانک کشاورزی) مبلغ 82 میلیون تومان موبایل و ۳۳۳ میلیون تومان لپ‌تاپ می‌خرید.

پیامبر صل الله علیه و آله این هدیه را خیانت می‌شمارد: « هَدايا العُمّالِ غُلولٌ هدايايى كه به كارگزاران پيشكش می‌شود، خيانت است.»

علی علیه‌السلام کار شما را ستمگری و فریبکاری می‌خواند چرا که منابع مخصوص تولیدکنندگان بخش کشاورزی را جائرانه به عده‌ای بخشیده‌اید تا با این ولخرجی فریبکارانه از اموال مردم، مسئولانی را که ناظر بر شما هستند آلوده و بدهکار سازید.

خدا را بصیر و منتقم بدانید و برای نجات از انتقام خداوند لازم است هدایای داده شده را از گیرندگان غافل یا طماع باز ستانید و بهای آن را به حساب بانک برگردانید.

در تماس تلفنی آقای جلواتی قائم مقام مدیرعامل دیده‌بان شفافیت و عدالت ضمن پذیرش خطاهای خود گفته‌اید که گزارش کار را به دیوان محاسبات داده‌اید. نظارت دیوان به کجا کشید؟ نظارت دیوان لازم است ولی کافی نیست. اگر دیوان خودش همین زشتی را مرتکب نشده بود قطعاً با شما سریعاً برخورد می‌کرد.

اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی

برآورند غلامان او درخت از بیخ

لازم است سریعاً نتیجه اقدامات جبرانی خود را به مردم ، مسئولان مافوق و دیده‌بان اطلاع دهید.

(اسناد متقن در دفتر دیده بان شفافیت و عدالت موجود است.)

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
وقتی دیرکرد مرکب از مردم میگیرن پولاش باید یه جای بالاخره سر وا کنه
درود بر دیدبان شفافیت و عدالت عدالت.امیدوارم دادستانی محترم به این موضوع ورود کند.
لطفا این پاداش به نوم کارمندان بدبخت باجه ننویسن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل