بازدید 2495

موفقیت در جایزه ملی مدیران موفق، محصول تحول و نوآوری در بیمه معلم

مدیر عامل بیمه معلم جایزه ملی نخستین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم را دریافت کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 24 January 2020

مدیر عامل بیمه معلم جایزه ملی نخستین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم را دریافت کرد.

کاوه قاضی معاونت توسعه بازار شرکت بیمه معلم که به نمایندگی از محمدابراهیم تحسیری این جایزه را دریافت کرده بود ،در خصوص علل دریافت این جایزه تصریح کرد:  این اجلاس ملی در قالب شش شاخص اساسی شرکتها را بررسی کرده و در نهایت بیمه معلم به دلیل ثبات  عملکردی در سالیان اخیر موفق به اخذ این جایزه ملی شد.
وی عنوان داشت : ترکیب پرتفوی ، انسجام هیات مدیره و ترکیب سهامداری از اهمیت بسزایی برخوردار است اما در کنار این شاخص ها بیمه معلم ورود به بازار های جدید را در دستور کار قرار داده است.
معاونت توسعه بازار بیمه معلم در ادامه تاکید کرد: در انقلاب چهارم صنعتی ، شرکتهای  چابک به پویایی سازمانی و با اتکا به ابزار  فناوری اطلاعات توانسته اند هدایت بازار در دست بگیرند در این راستا سازمانهایی می توانند تحول افرین باشند که در عین چابکی ، با روش های نواورانه در مسیر رقابت گام بردارند.
لازم بذکر است، اهداف و محورهای کلان این اجلاس سراسری در  شش شاخص اساسی معرفی شده است.
بر این اساس شرکتهای مختلف در شش محور ایجاد فرهنگ سازمانی در پروسه پیاده سازی استراتژی های شرکت، افزایش سطح هوش رقابتی و شناسایی بازارهای بالقوه، رویکردهای نواورانه  فرهنگ کارآفرینی، بررسی انواع تکنینهای تحلیلی پورتفولیو ، نقش مدیریت سازمانی در طراحی خط مشی مناسب برای کنترل و تحلیل صنعت و همچنین امکان سنجی تعاملات و پی ریزی استراتژی کسب و کار در ایجاد روابط بین سهامداران مورد بررسی قرار گرفتند .
بر اساس این گزارش ، شرکت بیمه معلم توانست بر اساس شش فاکتور فوق حایز کسب جایزه ملی  در انقلاب صنعتی چهارم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی