بازدید 19094
۲

سردارسلیمانی فردای‌عروسی خود راهی جبهه شد

مسؤول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 40 سال از عمرش را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سپری کرد گفت: او حتی فردای عروسی‌اش هم به جبهه رفت تا وظیفه‌اش را انجام دهد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 24 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، عباس ایرانمنش در همایش بزرگ مبلغان اعزامی اوقاف در ایام فاطمیه که صبح جمعه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی حرف‌ها گفته شده و رهبر معظم انقلاب بهترین تعابیر را درباره وی بکار برده است.

وی افزود: سردار سلیمانی یک انسان کامل بود، انسانی که با طی کردن همه مدارج و کمال به مرحله کمال و عرفان رسیده بود.

مسؤول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه بسیاری او را به عنوان یک فرمانده نظامی می‌شناسند گفت: در عین حال او مردی بود که در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و امور عام المنفعه تاثیرگذاری بالایی داشت.

وی ادامه داد: اقدامات شهید سلیمانی در ارتقاء کمی و کیفی سپاه قدس بی نظیر بود و می‌توان گفت مقاومت بی نام سلیمانی ناشناخته بود و نهال مقاومت به دست او کاشته شد و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: هرگاه نیاز باشد با قیام همه گروه‌های مقاومت از حزب‌الله لبنان تا فاطمیون در افغانستان، جبهه مقاومت به سرانجام می‌رسد و طومار امپریالیسم در هم پیچیده خواهد شد.

مسؤول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس هم اقدامات گسترده‌ای داشت گفت: با این همه هیچگاه مایل نبود از نقش خودش سخنی به میان آورده شود، در همه عملیات‌های دفاع از حرم نیز اینگونه بود و نامش برده نمی‌شد.

وی با اشاره به عملیات والفجر 8 خاطرنشان کرد: در این عملیات دشمن به شدت غافلگیر شد و رزمندگان اسلام توانستند اراضی فراوانی را تصرف کنند، شهید حاج قاسم سلیمانی با تدبیری امنیتی تصمیم گرفت اجازه ندهد دشمن متوجه شود نیروها جابجا شده‌اند و دستور داد نیروهای سپاه هم از اسلحه ژ 3 استفاده کنند و به این ترتیب لشکر بعثی غافلگیر شد.

ایرانمنش با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 40 سال از عمرش را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سپری کرد گفت: او حتی فردای عروسی‌اش هم به جبهه رفت تا وظیفه‌اش را انجام دهد.

مسؤول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: بعد از جنگ، او نبرد را کنار نگذاشت و برای تامین امنیت استان‌های مختلف از جمله کرمان وارد میدان شد و با اشرار و تروریست‌ها به مبارزه پرداخت.

وی ادامه داد: اگر بخواهم شهید سلیمانی را در یک واژه توصیف کنم باید بگویم به معنای واقعی کلمه یک مرد جهادی بود.

ایرانمنش با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: تواضع و فروتنی او مثال‌زدنی بود، اشدا علی الکفار و رحماء بینهم بود و به محرومان رسیدگی فراوانی می‌کرد، به علما و روحانیون احترام فراوانی می‌گذاشت و در طول 20 سالی که با او بودم، ندیدم برگ توبیخی برای کسی امضا کند.

وی افزود: شهید سلیمانی شهادتش را دیده بود و اگر شهید نمی شد بیشتر برایش سخت بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲
میانسال هستم و بدور از احساسات خام میگویم که حس عجیبی به این مرد خدا دارم . مرد خدا بود و شیعه تمام عیار و رهرو راه اباعبدالله الحسین (ع) ،پس انتقام خونش واجب است و انتقامش برای محور مقاومت هم بسیار مفید است.
همش جنگ، بسه دیگه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر