بازدید 11478

12 دلیل برای ضرورت یادگیری زبان انگلیسی

موسسه آموزشی فرهنگی آفاق - این روز ها همه افراد دغدغه های متفاوت، مختلف و زیادی دارند. که از این دغدغه ها میتوان یادگیری زبان انگلیسی را نام برد.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 23 January 2020

زبان انگلیسی

یکی از سوالات متعدد این افراد این است که چرا باید اصلا زبان انگلیسی بخوانیم و یاد بگیریم که بتوانیم به این زبان تسلط داشته باشیم یا بتوانیم به زبان انگلیسی حرف بزنیم؟

یا اینکه همیشه میگویند، در میان تمامی آموزشگاه های زبان ، کدام آموزشگاه زبان  را انتخاب کنیم؟

یا اینکه میپرسند، وقتی که همه در حال یادگیری این زبان هستند، آیا دیگر جایی برای ما هست یا اینکه میتوانیم با یادگیری این زبان آینده ای روشن داشته باشیم یا بتوانیم در آینده از این راه درآمد کسب کنیم؟

 

جواب تمامی این سوالات را میتوان با دلایل زیر پیدا کرد:

 

1_ یکی از دلایل این پافشاری های افراد مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی، مطمئناً برای این است که زبان انگلیسی، زبان بین‌المللی است و در هر جای این کره ی خاکی اعتبار دارد و قابل صحبت کردن است. ما میتوانیم با یادگیری زبان انگلیسی با تمامی افراد جهان ارتباط برقرار کنیم و بتوانیم با این برقراری ارتباط جهان را به جای بهتری تبدیل کنیم.

 

2_از دلایل دیگر میتوان به این موضوع اشاره کرد که زبان انگلیسی، زبان رسمی پنجاه و سه کشور دنیاست.امروزه در دنیا از هر 5 نفر یک یا دو نفر قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی است و میتوان گفت که در سال 2020 بالغ بر 2 میلیارد نفر بر زبان انگلیسی تسلط خواهند داشت.

 

3_اگر در دوره های آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید و بر زبان انگلیسی مسط شوید، میتوانید از امتیاز های ادامه تحصیل در هزاران مدرسه در سرتاسر جهان برخوردار شوید، با یادگیری این زبان فرصت های تحصیلی زیادی برای شما به وجود خواهد آمد.

آموزش زبان انگلیسی

4_دلیل دیگر میتواند به علت وجود فرصت های شغلی در کشور های خارجی نیز باشد. به این علت که در بسیاری از کمپانی ها و شرکت های بزرگ جهانی، تسلط داشتن بر زبان انگلیسی برای کارکنان آن کمپانی الزامی است.

این الزام تسلط داشتن بر زبان انگلیسی به این علت است که ممکن است در آن کمپانی از کشور های مختلف برای کار حضور داشته باشند و برای اینکه همه کارکنان بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند این الزام به یکی از فاکتور های استخدام تبدیل شده است.

 

5_شما با تسلط داشتن بر زبان انگلیسی میتوانید قدرت مغز خود را افزایش دهید. شما هر چقدر که از مغز خودتان کار بکشید میتوانید قدرت مغز و سرعت یادگیری خودتان را افزایش دهید. دانشمندان ثابت کرده اند که افرادی که به دو زبان تسلط دارند، قادر اند که مفاهیم را بهتر درک کنند.

 

 

6_شما با یادگیری زبان انگلیسی میتوانید درکی بهتر از علوم مختلف به دست بیاورید، میتوانید بیشتر یاد بگیرید، به این دلیل که بسیاری از دانسته های علمی و... جهان از بزرگان دنیا به زبان انگلیسی نوشته شده است.

 

 

7_شما میتوانید با یادگیری زبان انگلیسی بیشتر و بهتر به اینترنت و مطالب موجود در آن دسترسی داشته باشید. این دسترسی بیشتر به این علت است که بیشتر از نیمی از مطالب در اینترنت به زبان انگلیسی موجود میباشد و اگر این زبان را بلد باشید میتوانید به میلیارد ها صفحه از اطلاعات موجود در اینترنت دسترسی پیدا کنید.

 

 

8_شما با تسلط یافتن به زبان انگلیسی میتوانید به دریای پهناوری از سرگرمی دست پیدا کنید، چون بسیاری از بازی های رایانه ای، فیلم ها، آهنگ ها و کتاب ها به زبان انگلیسی معرفی و منتشر میشوند.

 

 

9_ شما با دانستن زبان انگلیسی میتوانید به مکان های مختلف دنیا سفر کنید و با افراد آن کشور ارتباط برقرار کنید. این ارتباط برقرار کردن سهل و آسان شما با مردم کشور های مختلف به این دلیل است که بیشتر مردم دنیا به این زبان تسلط دارند و این زبان میتوانید پل ارتباطی میان شما و آن ها باشد.

10_  دلیل دیگری که میتواند شما را قانع به یادگیری زبان انگلیسی کند، مقوله ی فرهنگ است. این دو یعنی زبان و فرهنگ دو موضوع جدا نشدنی از هم هستند که شما با یادگیری زبان انگلیسی میتوانید درک بهتری از فرهنگ و نحوه زندگی، تفکر و چگونگی کار کردن افراد انگلیسی داشته باشید. شما با متوجه شدن فرهنگ انگلیسی زبان ها میتوانید از درک بهتری از آداب و رسوم آن ها و ارتباط قوی تر بر خوردار شوید.

 

 

11_ شما با یادگیری زبان انگلیسی میتوانید حتی اعتماد به نفس خود را هم بالا ببرید. اعتماد به نفس شما به این علت بالا میرود که شما از بیشتر از افرادی که به این زبان مسلط نیستند میتوانید با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید و شما فردی اجتماعی خواهید شد.

 

12_ یادگیری زبان انگلیسی باعث میشود که شما زود تر از بقیه به علوم دنیا دسترسی پیدا کنید، به طوری که میتوان گفت شما میتوانید علوم مختلف را بدون واسطه یاد بگیرید چرا که بخش اعظمی از کتب علمی، درسی و... اول به زبان انگلیسی نوشته میشود و سپس به زبان های دیگر ترجمه میشود. در دانشگاه‌ها، مهندسین، پزشکان و داروسازان موظفند که زبان انگلیسی را فرا بگیریند.

آموزشگاه زبان

همان طور که گفته شد، در این زمان که همه به فکر یادگیری زبان هستند، در آینده ای نه چندان دور میرسد که تقریبا همه ی افراد با زبان انگلیسی مسلط خواهند شد، پس حتما ارزش دارد که شما نیز به این زبان تسلط داشته باشید تا بتوانید با همه ارتباط خوبی داشته باشید.

این زبان را میتوان به کلیدی تشبیه کرد که درب صندوقچه ای را باز میکند که درش پر از امکانات جدید و مزایای فوق‌العاده است.

با این حال دیگر نمیتوان دلیلی قانع کننده برای یاد نگرفتن این زبان آورد.

شما میتوانید برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت فشرده، نیمه فشرده، ترمیک و آخر هفته ها به یکی از شعبات موسسه زبان آفاق در سراسر تهران مراجعه کنید.

همچنین اگر قصد مهاجرت و دریافت مدرک آیلتس را دارید، میتوانید به صورت فشرده یا نیمه فشرده، در دوره ی آیلتس موسسه زبان آفاق با قیمتی مناسب، شرکت کنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی درنگ نکنید و این یادگیری را حتی برای یک لحظه به عقب نیاندازید.

 

'' در این راه موفق باشید. ''

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل