بازدید 3260

آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت امروز پنجشنبه ۳ بهمن ماه

کد خبر: ۹۵۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 23 January 2020

سرهنگ رازقی وضعیت ترافیکی امروز صبح ۳ بهمن ماه را تشریح کرد.

به گزارش میزان، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره وضعیت ترافیکی امروز صبح گفت: با توجه به اینکه امروز پنجشنبه است، بار ترافیکی کمتر است و آغاز ترافیک تاخیر دارد.

وی افزود: در حال حاضر بزرگراه نواب مسیر جنوب به شمال، همت مسیر غرب به شرق، بسیج مسیر جنوب به شمال ترافیک متراکم گزارش شده است.

سرهنگ رازقی با اشاره به حضور به موقع عوامل شهرداری برای شن و نمک پاشی اظهار کرد: بارش برف از شب گذشته آغاز شده بود و برخی معابر دچار مشکل داشتند که با حضور عوامل شهرداری مشکلات برطرف شد. به همین دلیل صبح امروز محور‌های برای تردد در شرایط برفی آماده بودند و مشکلی ایجاد نشد.

وی ادامه داد: در شهر تهران، یخ زدگی و انسداد راه ایجاد نشده است و پیش بینی می‌کنیم ترافیک امروز بعدازظهر در ماطق مرکزی و شمالی متراکم باشد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد: با توجه به کاهش دما، پیش بینی می‌کنیم استفاده شهروندان از وسایل نقلیه عمومی افزایش پیدا کرده و ترافیک متراکم شود، به همین سبب توصیه می‌کنم رانندگان از ایمنی خودرو خود اطمینان حاصل پیدا کرده و تجهیزات مناسب به همراه داشته باشند.

سرهنگ رازقی به عابرین پیاده هشدار داد: دید رانندگان در ایام بارندگی محدود است، بنابراین هنگام تردد در معابر احتیاط کرده و از پیاده روها و پل عابر استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل