بازدید 6374
رییس سازمان زندان‌ها:

مبارزه با‌مفاسد برای‌رسیدن به‌اقتصاد‌سالم ضروری‌است

رییس سازمان زندان‌ها در ادامه سفر به ابرکوه با حضور در دادگستری این شهرستان ضمن نشستی با مجموعه قضایی به بررسی وضعیت قضایی و مشکلات این حوزه پرداخت.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 22 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، علی‌اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان‌ها در این نشست گفت: یکی از دغدغه‌های ریاست قوه قضائیه تاکید بر کاربردی بودن این سفر‌ها و انجام اقداماتی است که در نهایت منجر به رضایت مردم از عملکرد قوه قضائیه شود.

وی گفت: کشور ما از زمان طاغوت دچار معضل توسعه نامتوازن شده و هر چند بعد از انقلاب تلاش‌های بسیاری صورت گرفته، اما هنوز به آن نتایج مطلوب که جز اهداف انقلاب بوده است نرسیده ایم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه افزود: یکی از کار‌های بزرگی که کمک به توسعه متوازن می‌نماید بحث مبارزه با مصادیق فساد در جامعه است.

وی تصریح کرد: مفاسد موجب مشکلات اقتصادی می‌شود و در نهایت اقتصاد جامعه را به بیماری می‌کشاند و اقتصاد بیمار اجازه نمی‌دهد زیرساخت‌های لازم برای رشد و شکوفایی در جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: آن اقتصادی که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است یک اقتصاد توانمند و متکی به داخل است و عملکرد مجموعه قضایی کشور در مقابله با فساد زمینه ساز تحقق اقتصاد شکوفا و توسعه متوازن در کشور خواهد بود.

دکتر جهانگیر در پایان و با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه؛ تعامل و هم افزایی نهاد‌های مختلف قضایی و اجرایی را عامل رفع مشکلات و رشد و شکوفایی دانست.

در ابتدای این جلسه رئیس دادگستری، دادستان و رئیس شورای حل اختلاف ابرکوه و همچنین نماینده کارکنان قضایی شهرستان گزارشی از وضعیت قضایی و مشکلات حوزه فعالیت خود را به نماینده رئیس قوه قضائیه ارائه کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل