بازدید 17925
۱

۶ انتخاب فوق العاده برای سفر زمستانی در ایران

خیلی ها هستند که فکر می کنند که فصل زمستان زمان مناسبی برای سفر نیست و به همین خاطر خودشان را از رفتن به یک سفر جانانه در این فصل محروم می کنند. واقعیت این است که شهرهای داخلی زیادی هستند که برای سفرهای زمستانی کاملا مناسب هستند. مخصوصا که شهرهایی در جنوب کشور وجود دارند که بهترین زمان سفر به آنان، فصل زمستان است.
کد خبر: ۹۵۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 22 January 2020

خیلی ها هستند که فکر می کنند که فصل زمستان زمان مناسبی برای سفر نیست و به همین خاطر خودشان را از رفتن به یک سفر جانانه در این فصل محروم می کنند. واقعیت این است که شهرهای داخلی زیادی هستند که برای سفرهای زمستانی کاملا مناسب هستند. مخصوصا که شهرهایی در جنوب کشور وجود دارند که بهترین زمان سفر به آنان، فصل زمستان است. اگر حس می کنید که این رزوهای سرد زمستانی باید به مسافرت بروید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه ی این مطلب با ما باشید تا پیشنهادهای خوبی برای سفر به شما بدهیم.

کیش، جزیره ای زیبا با آب و هوایی معتدل در زمستان!

با این که سفر به جزیره کیش در هر زمانی مزیت های خاص خودش را دارد اما یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این جزیره زیبا، فصل زمستان است. از آن جایی که رطوبت هوای کیش در طول سال به 9 درجه هم می رسد، آب و هوایی که کیش در این وقت از سال دارد برای سفر عالی است. کیش در زمستان هم دارای آب و هوایی معتدل است و هم در ماه هایی مثل اسفند بسیار خلوت تر از زمان های دیگر می شود. جالب است بدانید که به خاطر همین خلوتی می توانید هزینه ای به مراتب کمتر برای خرید بلیط هواپیما کیش و یا رزرو هتل در کیش بپردازید.

همین حالا جهت مشاهده بهترین تورهای کیش اینجا را کلیک کنید.

از یزد خوش آب و هوا در زمستان دیدن کنید!

یزد شهری گرمسیری و خشک است که مقصدی محبوب نه تنها برای مسافران داخلی بلکه برای بسیاری از گردشگران خارجی هم محسوب می شود. یکی از بهترین زمان ها برای سفر به اولین شهر خشتی جهان با معماری اصیل و بسیار زیبایش، فصل زمستان است. در واقع از اواسط پاییز تا اواخر زمستان، بهترین زمان از لحاظ آب و هوایی برای سفر به یزد است. اگر از گرما فراری هستید و دوست دارید تا سفری به یزد داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا زمستان را برای زمان سفرتان انتخاب کنید. در این ماه ها متوسط دمای آب و هوای یزد 16 درجه سانتیگراد و کاملا معتدل است. راستی اگر کویرگردی را دوست دارید باید این را بدانید که می توانید در پاییز و اوایل زمستان در یزد کویرگردی نمایید.

۶ انتخاب فوق العاده برای سفر زمستانی در ایران

سفر به بندرعباس در زمستان

یکی دیگر از بهترین مقاصد برای سفرهای زمستانی در ایران، شهر بندرعباس است. از لحاظ آب و هوایی بندرعباس در اواخر پاییز تا اوایل فروردین در متعادل ترین دمای آب و هوایی خود به سر می برد. علاوه بر این که بهترین فصل سفر به بندرعباس از لحاظ آب و هوایی زمستان است، جشنواره هایی مثل جهله‌ نگاری در ساحل سورو در این زمان (اواخر زمستان) برگزار می شود. پیشنهاد می کنیم تا در سفر به بندرعباس در فصل زمستان از جاذبه هایی همچون چشمه آب گرم گنو، حمام گله‌ داری، موزه آب، موزه مردم ‌شناسی، عمارت کلاه ‌فرنگی، برکه‌ های باران و غار خرسین دیدن کنید.

فرصت دیدن چابهار، بندر همیشه بهار را در زمستان از دست ندهید!

یکی از خوش آب و هواترین نقاط ایران در فصل زمستان، چابهار است. با این که لقب بندر چابهار، بندر همیشه بهار است اما از آنجایی که آب و هوای چابهار در فصل زمستان کاملا بهاری می شود، یکی از بهترین مسیرها برای سفر داخلی در فصل زمستان است. اگر دوست دارید که از سرمای شهر خود جدا شوید و به مکانی گرم و خوش آب و هوای بندری سفر کنید، چابهار انتخاب خوبی برای شماست. پیشنهاد می کنیم تا در سفر به چابهار در فصل زمستان حتما از جاذبه هایی همچون کوه‌ های مینیاتوری، تالاب لیپار، موزه محلی چابهار، مسجد جامع دزک، غارهای بان مسیتی، درخت مکرزن، گل افشان، منطقه حفاظت شده گاندو، مسجد جامع تیس، بندر گواتر، خلیج پزم و یا قلعه پیروز گت دیدن نمایید.

 

کویرگردی زمستانی و منحصر به فرد در کرمان!

یکی دیگر از مقاصد داخلی مناسب برای سفرهای زمستانی، شهر کرمان است. آب و هوای این شهر در فصل زمستان کاملا معتدل و مناسب است و از این رو دیگر از گرمای جانکاه در کرمان خبری نیست. هزینه ی رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما و قطار در آن کمتر از فصل بهار و یا تابستان است. یکی از دلایلی که باعث می شود توصیه کنیم تا در زمستان از کرمان دیدن کنید این است که می توانید به طور کامل از تنوع گردشگری طبیعی این شهر بازدید کنید. در سفر به کرمان در زمستان و تعادل آب و هوایش استفاده کنید و فرصت طبیعت گردی منحصر به فرد در بیابان لوت و کلوت شهداد، آبشار دلفارد، تپه‌ های شنی ریگان و طبیعت و باغات جیرفت را از دست ندهید.

همین حالا جهت مشاهده بلیط قطار کرمان اینجا را کلیک کنید.

زمستان، بهترین زمان برای سفر به قشم

قشم یکی از شهرهای جنوبی ایران و از همسایگان خلیج فارس است که بهترین زمان سفر به آن، فصل زمستان است. آنقدر آب و هوای قشم در 3 ماه زمستان و ایام نوروز خوب و مناسب می شود که برعکس خیلی از مقاصد داخلی، شلوغ ترین زمان سفر به قشم همین ایام است. در سفر به قشم در فصل زمستان بازدید از جاذبه هایی همچون غار نمک، جنگل های حرا، ژئوپارک قشم، تنگه چاهکوه، سد و روستای گوران، جزیره ناز، جزیره هنگام، چاه های تل آب یا طلا و غار خربس را فراموش نکنید.

در این مطلب 6 مقصد مناسب برای سفرهای داخلی در فصل زمستان را به شما معرفی کردیم. اگر دوست دارید تا از سرما جدا شده و برای مدتی در آب و هوایی گرم تر و یا معتدل تر باشید، فرصت سفر در زمستان را از دست ندهید.

همین حالا جهت مشاهده بلیط هواپیما قشم اینجا را کلیک کنید.

۶ انتخاب فوق العاده برای سفر زمستانی در ایران

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
شما پولشو بده ، بخدا خودم بلدم کجا برم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان