بازدید 66338

احتمال افزایش یارانه نقدی به ۷۵ هزار تومان

عضو هیات رئیسه مجلس؛ احتمال افزایش یارانه نقدی به ۷۵ هزار تومانعضو هیات رئیسه مجلس از احتمال پرداخت یارانه نقدی۷۵ هزار تومانی به تمامی مردم و خلق منابع جدید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 22 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی با انتقاد از نحوه پرداخت کمک معیشتی به مردم، گفت: دولت در پرداخت یارانه بنزین عمل مناسبی نداشته است به همین دلیل افراد بسیاری به نمایندگان مراجعه کرده و از این روند ناراضی هستند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه کمیته متشکل از آقایان تاجگردون، محبی‌نیا، بنده و نمایندگان دولت تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۹۹ را در روزهای گذشته بررسی کردند، افزود: در این جلسه نمایندگان سازمان برنامه و بودجه اذعان کردند که اطلاعی از لیست دریافت کننندگان یارانه بنزین، ندارند.

او با اشاره به بررسی نحوه پرداخت کمک معیشتی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹، پیشنهاد داد: بهتر است ۵ هزار میلیارد تومان از ۳۱ هزار میلیارد تومان حاصل از افزایش قیمت بنزین، در اختیار نهادهای حمایتی قرار گیرد تا یارانه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بیش از یک صد هزار تومان شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: ۲۶ هزار میلیارد تومان باقی مانده از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین نیز میان ۷۸ میلیون نفر توزیع و یارانه هر فرد ۳۰ هزار تومان بیشتر شود. در صورت موافقت با این پیشنهاد یارانه نقدی هر ایرانی ۷۵ هزار تومان می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین درباره افزایش منابع موردنیاز برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۹، تصریح کرد: دولت یک درصد از هزینه شرکت‌های دولتی سودده را به عنوان منبع شناسایی کرده بود که به پیشنهاد بنده این رقم در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ به ۲ درصد افزایش یافت بنابراین منبع جدیدی حدود ایجاد شد که می توان از این اعتبار برای افزایش بودجه همسان سازی حقوق بازنشستگان، رتبه بندی معلمان و.... استفاده کرد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ از اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای از بین بردن محرومیت توسط بسیج سازندگی خبر داد که این اعتبار از محل دریافت مالیات از خانه‌ها و خودروهای لوکس تامین می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۳۹
یک دروغ جدید برای جذب رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
يك پاسخ دقيق و كامل
ناشناس
| - |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
نمیخواااااااااااااااااااااااااااااایم
ترا به هر کس که می پرستید پرداخت یارانه نقدی را نتها افزایش ندهید بلکه حذف کنید منابع کمیته امداد را زیاد کنید و سقف حداقل حقوق کارگران و حقوق بگیران دولتی و خصوصی را افزایش دهید خدمات بهداشتی و درمانی را ارزان کنید و خدمات نقلیه عمومی را ارزان و گسترش بدهیدو.. ساده ترین کار و مخرب ترین اقدام پرداخت پول نقدی به احاد جامعه است بس کنید این اقدام تورم زا و خطرناک را
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
آفرین.کاش مسئولین همینقدر میفهمیدن.آخه مبلغ ناچیز بین ۸۰ میلیون که دردی رو دوا نمیکنه بجز تورم
رو 75000 هزار تومان حساب کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
پس قراره خیلی چیزا گران بشه دوباره تا 3 میلیون نگیرید که 30 اضافه نمیکنید
تو رو خدا نکنید ما دیگه یارانه نمیخایم گرونی هم نمی خوایم بسه دیگه این آش شور
امان از انتخابات و بازی های مرتبط با انتخابات
بهرحال نزدیک انتخاباته دیگه
جوک قشنگی بود !!!! یارانه 45هزارتومانی رو ندارند بدن بعد بین بکنند 75هزار !!!!! حرف رایگان زدن آسان است !!!!!
چقدر تنها شدم با بی پولی
باسلام اگراینقدرپول دارید که یارانه بدهید چرا حقوق بازنشستگان افزایش نمی دهيد باید 10 درصد از حقوق شاغلان کمتر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
چرا بايد پول فروش نفت و گاز بشه حقوق و دستمزد كارمندان و بازنشستگان . مگه نفت براي عموم مردم نيست پس چرا شغل ازاديها از اين پول نفت خيري نمي بينند .
بازم نزديکه انتخاباته ميخواهند با این ترفندها راي جمع کنند همان برقراري يارانه تورم 300 درصدي را رقم زد.
منی که حق معیشتیموندادن.تهدیدبه قطع یارانم کردن.توقعی ندارم تاحالا هم گفتم کشورم دولتم رهبرم.ازاین به بعدنیستم چون حقموندادن من توروستا کدوم خونه میلیاردی ماشین میلیاردمیلیونی داشتم اینکاروکردن.
حالا به این که نزدیک انتخابات شدیم و یاد ملت افتادن بگذریم. اما حتی یارانه ۷۵ هزار تومانی هم با اوضاع اقتصادی الان یه طنز تلخه. مردم را گاگول فرض نکنید. مرسی.
لازم نکرده....قیمت بنزین رو برگردون به ۱۰۰۰ سابق......۲۰ تومن ۱۰ تومن صدقه میدیم....خجالت داره به خدا...قیمت خرما. حداقل ...۲۰ تومن رفته روش..طرف میگه هزینه حمل و نقل از جنوبه...قیمت هر چی میوه رفته روش میگن وانتی گرون کرده..
نزدیک انتخاباته میخان رای جمع کنن
مملکت ما مثل خرمن گندم است . قدیم که خرمن کوب نبود و تراکتور تازه از رومانی وارد شده بود ، تعجب کزدند.
ولی صاحب مزرعه که ارباب بود از مردان زرنگ و گاو یا خر خوب بعد از درو گندمها . خرمن درست می کرد چند روزی با خر و گاو انان را خرد و از هم جدا می کرد ، وقتی کار تمام میشد اگه انبار ارباب پر میشد ما بقی را بین افراد تقسیم می کرد . دیگه هیچ کمکی به مردم نمیکرد تا سال بعد چون کار ارباب گیر مردم بود.
امروز هم نمایندگان برای رای به مردم نیاز دارند برای چهار سال!!!!!!
ولی قانون را رعایت نمی کنند.
مانند افزایش حقوق مصوب دولت است برابر تورم باشه.
آیا تورم و گرانی و بدبختی 15درصد است .!!!!!!!!
کی مقصره !!!!!!!!! دولت .و نمایندگان .این نمایندگان مرد نیستند . اگه مرد و انسان بودند جلو این دولت ایستادگی میکردند.
دولت مردی مثل احمدی نژاد پیدا نخواهد شد در کره زمین مرد بود.حرفی که میزد عمل میکرد ولی این آقایان ، باید بگیم این آغایان شعار میدهند. عمل ندارند .
با این ترفند برای من که 4 نفر هستم 54000 تومان کم میشه چون اگه هر کدام جدا باشند من بی کار با 4 سر خانوار 354000 تومان می گیرم ولی اگه این نباشه 300000 میشه چه باید بکنیم از دست بی پولی و بی کاری و خرج سر سام اور زندگی ؟
به نظر من باید یارانه همینطوری ادامه پیدا کنه و همه مدیران دولتی و نماینده های مجلس براشون ممنوع باشه در این مورد حرف بزنن چون اینا کل اون انرژی داشته شون صرف یارانه میشه یا زور میزنن قطع کنن یا نزدیک انتخابات زور میزنن که مردم باور کنن اینا زیادش میکنن ولی باور کنین هیچ زیاد کردنی در کار نیست این تبلیغات نزدیک انتخاباته
به هیچ وجه رای نخواهیم داد، عزت و شرف ایرانی خریدنی نیست
اگر راست ميگوييد قبل از انتخابات افزايش بدهيد از اسمش پيداست احتمال
ظاهرا میخوان بسته حمایتی رو قطع کنن و یارانه رو 75 تومن پرداخت کنن..
بجای اینکه به ثروتمندان گدا صفت یارانه نقدی بدهند باید به مستمری بگیران کمیته امداد امام و بهریستی ؛ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی؛ زنان سر پرست خانوار ؛ بیکاران فارغ التحصیل دانشگاه ها ؛ یارانه نقدی و سبد کالا پرداخت کنند تا بسیاری از مشکلات منجمله مفاسد اخلاقی و اقتصادی ؛ مهاجرت ؛ ابتلا به بیماریهای روخی روانی کاهش و اتحاد و همدلی و تحکیم بنیان خانواده ها افزایش یابد .
چقدر تابلو!!!!!
اگر نزدیک انتخابات نبود باز هم این حرف را میروید مالیات خانه ها و
ماشین لوکس مگر مال همین مردم نیست باز هم باعث گرانی و دودش
به چشم طبقه ضعیف می ره شما به هرچه دست بزنید معلوم است چه
عواقبی دارد دست از سر مردم بردارید بخدا ارزوی یک شکم سیر
اولمان مانده کمکم همه مواد غذایی در سفر ه مان حذف میشود بی کنید
!!!!!!!!!!!
افزایش یارانه= خیانت به کشور

نماینده محترم برای جذب رای به فکر دیگری باشد.
فعلا که همه دارن حذف میشن
برای پرداخت همین مقدار هم آقای روحانی داشتن اعلام ورشکستگی میکردن.کانه که دارن از جیبشون پرداخت میکنن.الان چطور میخوان بدن.انقد این مملکت گیر و گور داره که درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین کفاف نمیده.حالا اینا دارن اینجوری تقسیمش میکنن
یارانه رو سی تومن افزایش میدادین، همه هم راضی ميشدن، معیشتی و نميدادین، معیشتی رو شانسی دادين همه هم ناراضین
سلام والا به ما که مستاجر هستیم ونه خانه و ماشینی داریم و حقوق ۲ میلیون میگیریم یارانه معیشتی ندادن چه برسه که یارانه ی نقدی رو هم اضافه کنند لطفا رسیدگی بیشتر داشته باشین
بابا بسه دیگه کمتر دروغ بگید به این مردم رنج کشیده از دست شما هر وقت ی جور اعصابمون خرد میشه.با این همه گرونی که آوردین کلا ما رو ناامید کردین بالاخره ی روز ی باید جواب تک تک ما رو بدید.
چرا یارانه معیشتی به ما که قشر کارگریم ندادین و با یه بررسی اشتباه ما رو حذف کردین و بعدم تهدید به حذف یارانه و ترس از اینکه دوباره با بررسی اشتباه ما رو حذف کنید از بازبینی انصراف دادیم در صورتی که فقط یه خونه و یه پراید داریم برا کار رفتن و یه حقوق کارگری زیر ۳ میلیون .خدایا خودت حق مارو بگیر
هر از این باغ بری میرسد... چه میکنه این انتخابات!؟
اضافه کردن یارانه یعنی اقتصاد سرمی و غلط اندر غلط است.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی