بازدید 16013
۶
برنامه بازی های پلی‌آف اعلام شد

پلی‌آف آسیا:شهرخودرو درشارجه، استقلال دردوبی!

کد خبر: ۹۵۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 21 January 2020

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الکویت در شهر دبی و بازی شهر خودرو مقابل نماینده بحرین در شارجه برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که قرار است مدیران باشگاه‌های پرسپولیس،‌ سپاهان،‌ استقلال و شهر خودرو ایران برای شرکت در جلسه‌ای با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به مالزی سفر کنند، سایت AFC برنامه مسابقات مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

مطابق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار تیم‌های شهر خودرو ایران و الرفاع بحرین روز شنبه و در ورزشگاه شارجه برگزار خواهد شد. همچنین تیم‌های استقلال ایران و الکویت کویت در همین روز، اما در زمین بی‌طرف به مصاف هم می‌روند. AFC ورزشگاه العویر شهر دبی را برای میزبانی این مسابقه انتخاب کرده است.

سایت AFC در حالی چنین خبری را منتشر کرده که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرده‌اند در هیچ کشوری به جز ایران از حریفان آسیایی خود میزبانی نمی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قصد دارند بین تیم های ایرانی اختلاف و تفرقه بیندازند
پیشنهاد بدهند بازی در کیش یا قشم برگزار شود تهران خوب اینها می ترسند
پس چی شد. انصراف داده بودید.
حالا که هر کی از راه میرسه یک تو سری به ایران میزنه، ایران نمیتونه حداقل خودش تعیین کنه تو چه کشور ثالثی مسابقاتشو انجام بده هم دیدار رفت هم دیدار برگشت. هر چند که من عقیده‌ام اینه که یا تو ایران یا هیچ جا.
اينها برده صهيونيسم و وهابيت هستند و براي كمك به اربابشان آمريكا چنين تصميمي گرفتند ولي فايده ندارد آمريكا سيلي را خورد بدجوري هم خورد
چه شد آن جملات چنین می کنیم و چنان می کنیم. چرا این مسئولین واقعا بی کفایت و بی لیاقت هر روز بیش از پیش با اقدامات نسنجیده و سخنان بدون پشتوانه مقدمات شرمساری و سرافکندگی مردم ایران را در مجامع بین المللی فراهم می زنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر