بازدید 4993
۱

خودروی پارک شده یک موتورسوار را کشت!

کد خبر: ۹۵۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 21 January 2020

یک موتور سوار بر اثر برخورد با خودروی پارک شده در اراک کشته شد.

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مرگ یک موتور سوار در اراک بر اثر برخورد با خودروی پارک شده خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل امیدی با اعلام این خبر افزود: شامگاه دیشب در سانحه برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرویی که در حاشیه بلوار کشاورز به سمت میدان تره باره شهرستان اراک پارک بود، راکب موتورسیکلت به علت شدت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: صحنه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور بازدید و در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

سرهنگ محمد امیدی جانشین فرمانده پلیس راه استان مرکزی هم در دوره ارتقای ایمنی موتور سواران در روستای یاتان شهرستان ساوه گفت: در شش ماه نخست امسال ۱۲ درصد حوادث رانندگی استان مرکزی مربوط به موتورسیکلت سواران یا ترک نشینان است.

عابدی مسئول ترافیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی هم در این مراسم با اشاره به ضرورت استفاده از کلاه ایمنی در حین رانندگی با موتور سیکلت گفت: حوادث رانندگی موتور سیکلت، همواره موجب لطمات جبران ناپذیری را به خانواده‌ها به خصوص خانواده‌های استان مرکزی تحمیل کرده است.

عابدی ارتقای سطح آموزش بین دارندگان موتور سیکلت و ارتقا سطح خود ایمنی را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش بیان کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیچاره صاحب ماشین حتما درگیر این پرونده قتل غیر عمد میشه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان