بازدید 7064

شناسایی عامل تیراندازی در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که شب گذشته در یکی از محله‌های شهر اراک به سمت همسرش تیراندازی کرده و متواری شده بود کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیری شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 19 January 2020

به گزارش تابناک، سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به جزئیات دستگیری ضاربی که سمت همسر خود تیراندازی کرده بود اظهار داشت: شب گذشته برابر با بیست و هشتم دی‌ماه در یکی از محله‌های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی به پلیس اعلام و در بررسی‌های به عمل آمده از سوی مأموران مشخص می‌شود که مردی 33 ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحله او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرار داده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواری شده است.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از 2 ساعت در مراحل تخصصی انجام شده در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضایی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، در عملیات غافلگیرانه مأموران، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات تازه از کشته شدن 3 عضو یک خانواده در خرم‌آباد و دستگیری قاتل

گلستان| دستگیری قاتل امام جمعه اهل‌سنت رضاآباد/ باند «برادران جنگی» منهدم شد

‌جزئیات دستگیری قاتل روحانی شهید همدانی/دستگیری 32 نفر از حامیان قاتل در فضای مجازی

مفخمی شهرستانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی عنوان کرد: متهم دستگیر‌شده در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده و گفت که در روز حادثه به سبب برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحله‌ای که از قبل دراختیار داشته، او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: متهم به مرجع قضایی معرفی شده و فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار