بازدید 5356

خبر عجیب سایت بلژیکی از پیشنهاد فوق نجومی تراکتور به گلزن ژاپنی

کد خبر: ۹۵۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 19 January 2020

باشگاه تراکتور که مدتی است با افزایش مشکلات مالی مالک متمولش درگیر حواشی شده و چندین بازیکن خارجی اش را هم در نیم فصل کنار گذاشت، حالا طبق یک خبر عجیب در نظر دارد پیشنهادی قابل‌توجه به مهاجم ژاپنی تیم سنت ترویدن بلژیک بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت بلژیکی «voetbalbelgie.be» خبر عجیبی داده است که با واقعیت فاصله زیادی دارد و با اوضاع مالی فعلی تراکتور تقریبا محال است. یوما سوزوکی که در تابستان اخیر از کاشیما آنتلرز ژاپن به تیم سنت‌ترویدن ملحق شد و اتفاقاً عملکرد بدی نداشته و تاکنون پنج گل در رقابت‌های مختلف برای این تیم بلژیکی به ثمر رسانده، شایعه‌ای اخیراً در مورد وی مطرح شده است.

طبق گزارش این سایت، باشگاه تراکتور تبریز در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشنهادی 5 میلیون یورویی به این مهاجم ژاپنی است. تا به امروز هنوز پیشنهاد رسمی به این بازیکن داده نشده و به نظر نمی‌رسد سوزوکی 23 ساله قصدی برای ترک سنت‌ترویدن آن هم درست چند ماه پس از پیوستنش به این تیم داشته باشد.
یوما سوزوکی در گفت‌وگو با روزنامه هلندی زبان «هِت بلانک فن‌لیمبرگ» بلژیک گفت: می‌خواهم بازیکن مهمی برای سنت‌ترویدن باشم و به هیچ چیز دیگری توجه ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار