بازدید 4028

الشباب مسئولیت انفجار جنوب موگادیشو را پذیرفت

گروه تروریستی «الشباب» مسئولیت انفجار انتحاری در جنوب پایتخت سومالی را پذیرفت. این گروه در کانال‌های تلگرامی‌اش اعلام کرده است که این انفجار توسط نیرو‌های این گروه انجام گرفته است. اولین خبر مربوط به انفجار هم از کانال‌های اطلاع‌رسانی این گروه منتشر شده بود.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷ 19 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، گروه تروریستی سومالیایی «الشباب» انفجار انتحاری شنبه در جنوب موگادیشو را که به زخمی شدن ۱۵ نفر از جمله شش ترکیه‎ای منجر شده، پذیرفت.

این گروه در کانال‌های تلگرامی‌اش اعلام کرده است که این انفجار توسط نیرو‌های این گروه انجام گرفته است. اولین خبر مربوط به انفجار هم از کانال‌های اطلاع‌رسانی این گروه منتشر شده بود.

«فخر الدین کوجا» وزیر بهداشت ترکیه روز شنبه اعلام کرد که شش نفر از شهروندان این کشور بر اثر وقوع انفجار در نزدیکی موگادیشو زخمی شدند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «در این انفجار ۱۵ نفر زخمی شدند که ۶ نفر از آن‌ها از شهروندان ترکیه هستند.»

پلیس سومالی گزارش داد که عناصر تروریستی روز شنبه با انفجار خودروی بمب‌گذاری شده سعی داشتند گروهی از پیمانکاران ترکیه‌ای را در شهر «افجوی» واقع در شمال غرب موگادیشو هدف قرار دهند.

الشباب یک گروه تروریستی سومالیایی است که از سال ۲۰۱۲ به القاعده پیوسته است. این گروه در گذشته مناطقی از مرکز و جنوب سومالی را تحت تصرف خود داشت، اما در سال ۲۰۱۵ کنترل این مناطق را از دست داد و اکنون تنها چند روستا را تحت اشغال خود دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی