بازدید 7783

دربی ایرانی‌ها در جام‌حذفی بلژیک

در رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک دوتیم یوپن و شارلوا امشب با حضور پنج بازیکن ایرانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 18 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، هفته بیست و دوم لیگ فوتبال بلژیک امشب تیم شارلوا از ساعت 20:30 میزبان یوپن خواهد بود.

نکته جالب در خصوص این دیدار حضور چهار بازیکن ایرانی در جمع نفرات دو تیم است. که در این بین علی‌قلی‌زاده، کاوه رضایی و یونس دلفی در تیم شارلوا و سعید عزت‌الهی و امید ابراهیمی در تیم یوپن است.

با توجه به عملکرد خوب کاوه رضایی و علی قلی‌زاده دو بازیکن تیم شارلوا در هفته‌های گذشته احتمال حضور این دو مهاجم گلزن در ترکیب اصلی این تیم برای این بازی حساس وجود دارد اما یونس دلفی دیگر مهاجم تیم شارلوا مدت‌هاست که در دیدارهای تیمش غایب است در مجموع ۵ بازی این شارلوا انجام داده است تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است به همین دلیل احتمال حضور او در ترکیب اصلی این تیم برای بازی امشب بسیار ضعیف خواهد بود.

در مقابل اما امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش تیم یوپن در 12 بازی برای تیمش حضور پیدا کرده است احتمال دارد تا دوباره در ترکیب اصلی تیمش برای این بازی قرار داشته باشد.

علاوه بر آن نیز سعید عزت الهی دیگر هافبک تیم یوپن که در این فصل از لیگ فوتبال بلژیک تنها موفق به حضور در یک بازی بوده است. او مدت‌ها بدلیل مصدومیت از ترکیب اصلی تیمش دور بود و تابحال نتوانسته گلی برای تیمش به ثمر برساند احتمال دارد در بازی امشب تیمش برابر شارلوا دوباره نیمکت‌نشین باشد و فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار