بازدید 46307

ایده آل گستر ؛ پیشتاز در ارائه محصولات مخابراتی

کد خبر: ۹۵۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 18 January 2020

ایده آل گستر ؛ پیشتاز در ارائه محصولات مخابراتی

شرکت ایده آل گستر به عنوان نماینده رسمی فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسوینک ، از سال 1382 فعالیت خود را با شماره ثبت 295974 از اداره ثبت شرکت ها و مالکیت های صنعتی آغاز کرد . این شرکت از ابتدای حیات خود تا امروز با اتکا به نیروهای متخصص و متعهد ، هدف اصلی خود را ارائه با کیفیت ترین خدمات به مشتریان خود قرار داده است . میزان رضایت مشتریان ایده آل گستر از محصولات و خدمات این شرکت ، بیانگر این واقعیت است که شرکت ایده آل گستر در سال های اخیر یکی از بهترین نمایندگی های پاناسونیک در ایران بوده است .

اگر به دنبال محصولی در گستره وسیع ارتباطات در بستر مخابرات می باشید ، ایده آل گستر می تواند مطمئن ترین انتخاب شما باشد . چرا که تخصص اصلی و عمده فعالیت این شرکت در زمینه نصب و راه اندازی سیستم های مخابراتی و ارائه محصولات اداری می باشد .
فروش و نصب محصولات مخابراتی برای منازل ، سازمان های خصوصی و دولتی ، شرکت های هولدینگ ، شرکت های سرمایه گذاری و ... ،  از جمله خدماتی هستند که در زمینه آن ها می توانید روی ایده آل گستر به عنوان یک شرکت کاملا مطمئن حساب کنید .

ناگفته پیداست که برقرای ارتباط با مشتریان ، اصلی ترین و مهم ترین فاکتور برای هر کسب و کاری محسوب می شود . هر چقدر که بهتر و سریع تر بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، به همان نسبت ضریب موفقیت شما بالاتر خواهد رفت . یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با مشتریان ، استفاده از یک سیستم تلفنی مناسب می باشد . البته که در یک محییط اداری و به طور کلی کاری ، شما علاوه بر ارتباط با مشتریان خود ، لازم است در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت با همکاران و یا زیر مجموعه کاری خود ، ارتباط برقرار کنید .

موارد بالا به خوبی اهمیت راه اندازی یک سیستم تلفنی مناسب را نشان می دهد . اینجاست که شرکت ایده آل گستر با ارائه بهترین سیستم تلفن اداری به کمک مدیران کسب و کار خواهد آمد .

 

تلفن اداری

ایده آل گستر ؛ پیشتاز در ارائه محصولات مخابراتی

ارائه سیستم های تلفنی مناسب برای ادارات و شرکت ها یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین زمینه های کاری شرت ایده آل گستر محسوب می شود . تلفن هایی که در محیط هایی غیر از منازل مسکونی استفاده می شوند در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند . یکی از این دسته ها تحت عنوان تلفن های سانترال تعریف می شود . به طور خلاصه می توان گفت با استفاده از این تلفن ، می توان چند خط شهری و داخلی را با یک دستگاه تلفن رومیزی کنترل کرد . ارتباط با همکاران داخل شرکت بدون پرداخت هزینه تلفن ، نگهداری چند نفر به طور همزمان پشت خط و منشی اتوماتیک از مزایای اصلی مرکز تلفن سانترال می باشد.

تلفن های تحت شبکه

ایده آل گستر ؛ پیشتاز در ارائه محصولات مخابراتی

بر خلاف دستگاه های دیجیتال که از سیم های رایج برای برقراری ارتباط با مرکز خود بهره می گیرند ، تلفن تحت شبکه از کابل های شبکه برای این کار استفاده می کند . به طور کلی به انتقال صدا در بستر اینترنت یا شبکه داخلی ، تکنولوژی ویپ ( VOIP ) گفته می شود . استفاده از این تکنولوژی برای اولین بار در سال 1990 مورد استفاده قرار گرفت و در سال 2004 به بهره برداری انبوه رسید .

در تکنولوژی ویپ سیگنال های صوتی میبایست به دیتاهای قابل انتقال در بستر شبکه تبدیل گردند که وظیفه این تبدیل را کدک های صوتی بر عهده دارند . رایج ترین پروتکل در زمینه ویپ ، پروتکل SIP  می باشد . استاندارد  SIP یکی از قدرتمندترین راهها برای انتقال صدا بر بستر شبکه است که باعث میگردد کلیه محصولاتی که قابلیت پشتیبانی از این استاندارد را دارند، صرف نظر از برند و مدل بتوانند با هم کار کنند . استفاده از نرم افزار های سورس باز ، هزینه مکالمات اقتصادی تر ، کنفرانس صوتی و تصویری از مهم ترین دلایل انتخاب تلفن های تحت شبکه به شمار می آیند .

در زمینه مشاوره ، خرید و نصب تلفن های تحت شبکه هم می توانید به شرکت ایده آل گستر به عنوان یک همراه مطمئن اعتماد کامل داشته باشید .

خدمات شرکت ایده ال گستر

مشاوره ، فروش و نصب محصولات مخابراتی

برای انتخاب یک سیستم تلفن مناسب با کسب و کارتان، می توانید برای مشاوره خرید و مشاوره فنی و نصب از خدمات شرکت ایده آل گستر بهره مند شوید . برای دریافت اطلاعات تخصصی در زمینه محصول مدنظرتان ، می توانید با بخش فروش این شرکت تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی های تخصصی کادر فرو.ش اسفاده کنید .
حتی بعد از انتخاب ، خرید و نصب محصولات هم می توانید به طور کامل از خدمات پس از فروش ایده آل گستر بهره مند شوید . به روز رسانی محصولات و اضافه کردن امکانات جدید ، بخشی از خدماتی هستند که می توانید از این شرکت انتظار داشته باشید .

واحد تعمیرات ایده آل گستر  

ایده آل گستر ؛ پیشتاز در ارائه محصولات مخابراتی
این شرکت با بهره گیری از تکنسین های متخصص و تجهیزات با کیفیت ، کلیه تعمیرات محصولات پاناسونیک را به بهترین نحو انجام می دهد . نیازی به توضیح نیست که به دلیل مجاز و مورد تایید بودن ایده آل گستر در زمینه نمایندگی شرکت بزرگ پاناسونیک ، تمام تجهیزات و قطعاتی که این شرکت در هنگام تعمیر محصولات استفاده می کند ، کاملا اوریجینال و با کیفیت اصلی می باشند .

مرکز آموزش ایده آل گستر

ایده آل گستر ؛ پیشتاز در ارائه محصولات مخابراتی

یکی از افتخارات ایده آل گستر ، آموزش مهارت های لازم به نسل جوان و جویای کار در سال های گذشته می باشد . واحد آموزش شرکت فنی مهندسی ایده آل گستر، نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، از سال 1390 با بهره گیری از مدرسین مجرب و بنام که از تجربه کافی در زمینه مراکز تلفن سانترال و شبکه برخوردار هستند، اقدام به برگزاری بیش از 60 دوره آموزشی و برنامه ریزی  تلفن سانترال و نرم افزارهای (استریکس، آوایا و..)  با هزینه و کیفیتی مطلوب نموده است. ماحصل این دوره ها ، آموزش به بیش از 850 هنرجو در زمینه تلفن های سانترال و تحت شبکه بوده است .  لازم به ذکر است زمان برگذاری این دوره ها به صورت شناور و قابل تغییر می باشد، از این رو افرادی که در تهران سکونت ندارند و یا شاغل هستند و وقت آزاد زیادی ندارند، می توانند به راحتی در این دوره ها حاضر باشند . شرکت ایده ال گستر با توجه به وقت آزاد متاقضیان اقدام به تنظیم زمان برگزاری کلاس ها می کند .

استاندارد های ایده آل گستر

محصولات شرکت ایده آل گستر شامل استاندارهای ایزو، ایزو 14001، eco ideas و ایزو 27001  می باشد.

گواهینامه Eco Ideas، محصولات یا خدماتی را که در کل از نظر زیست محیطی مناسب می باشند را ، در یک دسته بندی خاص مشخص می کند.

ISO 27001 (با عنوان ISO / IEC 27001: 2005 شناخته می شود) یک سیستم مدیریتی را مشخص می کند که قصد دارد امنیت اطلاعات را تحت کنترل مدیریت قرار دهد و الزامات خاصی را ارائه دهد.

ISO 14001 یک استاندارد بین المللی است که الزامات مربوط به یک سیستم مدیریت زیست محیطی کارآمد (EMS) را مشخص می کند.

وب سایت شرکت ایده آل گستر، به روز و قابل اطمینان

ایده آل گستر ؛ پیشتاز در ارائه محصولات مخابراتی

بهترین راه برای آشنایی با این شرکت مراجعه به وب سایت رسمی آن به آدرس WWW.IDEHAL.ORG می باشد . در این وب سایت امکان مشاهده جدیدترین محصولات ، آگاهی از لیست قیمت ها و همچنین آشنایی با قابلیت های مختلف آنان ، امکان مقایسه چند مدل مختلف از یک محصول با یکدیگر ، فیلتر محصولات بر اساس قابلیت مورد نظر ، آشنایی بیشتر با شرکت ، مشاهده مجوزها و گواهینامه های مورد ادعا و ... برای مراجعه کننده گان فراهم شده است .

همچنین در قسمت اخبار وب سایت ، جدیدترین اخبار در زمینه تکنولوژی درج می شود . قسمت جذاب وب سایت ، بلاگ آن است . تیم فنی وب سایت شرکت ایده آل گستر به صورت روزانه اقدام به انتشار مقاله های جذاب و علمی در زمینه فناوری و تکنولوژی می نمایند . خواندن مطالب قسمت بلاگ وب سایت می تواند اطلاعت تخصصی و دقیقی را در زمینه های مختلف دنیای فناوری به مخاطبان عرضه کند .

راه های ارتباط با شرکت ایده آل گستر

علاوه بر وب سایت مرجع و رسمی شرکت ، که سریع ترین راه برای ارتباط با ایده آل گستر می باشد ، مخاطبان و مشتریان این شرکت می توانند از راه های دیگری هم اقدام به برقراری ارتباط با بخش های مختلف کنند .

مراجعه حضوری ، برقراری ارتباط تلفنی از طریق شماره تماس و ارسال ایمیل راه هایی هستند که امکان ارتباط با شرکت ایده آل گستر فراهم شده است.

 

منبع : ویرلن

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار