بازدید 15236

بهترین روش "یک خرید خوب" در خشکبار و تنقلات

تا بحال، بهترین روش "یک خرید خوب" در خشکبار و تنقلات و گیاهان دارویی را امتحان کرده اید؟
کد خبر: ۹۵۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 18 January 2020

تا بحال، بهترین روش "یک خرید خوب" در خشکبار و تنقلات و گیاهان دارویی را امتحان کرده اید؟

امروز یک روش خوب و جدید برای خریدی ارزان و با کیفیت به شما معرفی میکنیم که احتمالا برایتان جذاب خواهد بود.

تابحال در کدام یک از موقعیت های زیر گیر افتاده اید؟

   با کلی ترافیک، اتلاف وقت و جنگ اعصاب و احتمالا هزینه های رفت و آمد، خود را به چند فروشگاه تخصصی و شاید معروف می رسانید برای خرید آجیل، خشکبار، تنقلات و شکلات و شاید حتی برنج، چای، عسل و زعفران و غیره؛ ممکن است حتی یک فروشگاه تخصصی عطاری و گیاهان دارویی باشد:

1- تازه آنجاست که با قیمت هایی روبرو می شوید که احساس می کنید اصلا منصفانه نیستند. فروشنده آجیل و خشکبار و تنقلات می گوید دلیل قیمت های بالاترشان، کیفیت بالاتر محصولاتشان است وگرنه کیفیت های پایین تر را در فروشگاه های دیگر می توان تهیه کنید و البته تاکید میکند که "اما این اشتباه را نکنید و پول خود را دور نریزید چون هیچ ارزانی بی حکمت نیست"؛ ولی شما احساس می کنید با این خرید سود غیر منصفانه ای نصیب فروشنده میشود و از این احساس عصبانی می شوید. با خود می گویید ای کاش جایی بود که اجناس با کیفیت را با قیمت های منصفانه تری عرضه میکرد.

2- به یک فروشگاه عطاری و گیاهان دارویی می روید، قیمت ها ظاهرا کمی پایین تر از فروشگاه های دیگر است اما کیفیت، آن کیفیتِ مورد انتظار شما نیست. فروشنده می گوید که اتفاقا کیفیت اجناسش معقول است و در عوض قیمت هایشان بسیار مناسب است. اما از نظر شما نه کیفیت اجناسش معقول است و نه قیمت ها چندان خوب. با خود می گویید که ای کاش مرجع قابل اعتمادی برای مقایسه قیمت ها وجود داشت.

3- بارها شنیده اید که بعضی از فروشنده ها متاسفانه اجناسشان اصطلاحا "قاطی" دارد. یعنی کل کالایی که به شما فروخته شده از یک جنس واحد نیست و درصدی از آن را با کالای دیگری با ظاهر تقریبا مشابه و البته بی کیفیت و ارزان تری مخلوط کرده اند. به یک فروشگاه محصولات محلی می روید، انواع برنج و چای، زیتون و عسل و ترشیجات و شرینی جات سوغات در فروشگاه دیده می شود. قیمت ها کمی مناسب تر از سایر فروشگاه ها است و ظاهر اجناس هم بد نیست. فروشنده مدام از کیفیت بالای محصولات و اصل بودنشان می گوید، یا اینکه فلان جنسش از فلان شهر معروف در آن حوزه است و دلیل ارزان فروشی اش انصاف بیشترش نسبت به دیگران است و هزار و یک جمله وسوسه کننده دیگر که اگر راست بگوید، واقعا ارزش خرید کردن را دارد.

می ترسید که به قول معروف، گنجشک را رنگ کرده و بجای قناری به شما بفروشند. واقعا چطور باید کیفیت اصیل این نوع از کالاها را تشخیص داد؟

4- خود را به فروشگاه مد نظرتان در شهر همیشه شلوغ می رسایند ولی کالای مد نظر شما را موجود ندارد و یا با آن کیفیت و قیمتی که شما می خواهید ندارد. به فروشگاه های بعدی همان حوالی هم سر می زنید و با وجود وقت زیادی که هدر می رود، به هدفتان نمی رسید. در حالی که از فروشگاه ها خارج می شوید به خود می گویید که حیف از آن همه وقت و انرژی که تلف شد. ای کاش جایی بود که می توانستید موجودی و قیمت محصول مورد نظرتان را جویا شوید و حتی درخواست کنید که محصول خاصی را برایتان فراهم و ارسال کنند. بدین شکل حتما صرفه جویی زیادی در وقت و انرژی و هزینه تان به ارمغان می آمد.

   تجربه های فوق احتمالا کم و بیش برای همه ما اتفاق افتاده است. قیمت های متفاوت، اطلاعات متفاوت و حتی متناقض، اتلاف وقت و هزینه و انرژی و حتی خرید های اشتباه که شاید با داشتن کمی اطلاعات بیشتر و یا با پیدا کردن جایی که بتوان به آن اعتماد کرد، تبدیل به تجربه هایی دلپسند و شیرین می شدند.

   واقعیت این است که آجیل و خشکبار، گیاهان دارویی و دمنوشها، شیرینی جات، ترشیجات، تنقلات و بطور کلی محصولات کشاورزی و دامی سنتی و محلی، هیچ وقت دارای معیارهای تعیین کیفیت و اصالت و قیمت یکسان و منظمی نبوده اند و شاید هرگز هم دارای این ویژگی ها نشوند. زیرا تنوع کالا در این حوزه بسیار زیاد است و معیارهای سنجش معمولا از محلی به محل دیگر کمی متفاوت هستند و با توجه به اینکه این محصولات از یک تولیدکننده یا واردکننده واحد تهیه نمی شوند و نظارت سازمانی دقیق و یکسانی هم برای ارزش گذاری چنین تولیداتی در ایران هنوز وجود ندارد، کنترل کیفیت بر روی چنین محصولاتی چندان امکان پذیر نیست. ضمن اینکه سلیقه های شخصی گاهی در تعیین کیفیت دخیل می شوند و نا آگاهی مردم از واقعیت های موجود در این حوزه، جا را برای تقلب ها و بی انصافی ها باز می گذارد.

   تنوع فراوان محصولات و اطلاعات زیاد و معمولا سطحی در اینترنت باعث می شود که گاهی حتی خودمان هم ندانیم که با توجه به شرایط سلامتی و حتی وضعیت مالی مان، چه چیزی نیاز داریم و از کجا باید تهیه کنیم.

اما اکنون دوست داریم جایی را به شما معرفی می کنیم که بسیاری از مشکلات ذکر شده را برایتان حل کرده است. گروه برنا، از طریق "فروشگاه اینترنتی سیمیشکا"، با توجه به ویژگی هایی که دارد، شیوه ای جدید برای خریدی با کیفیت و با قیمت نزدیک به خرید عمده در حوزه های تخصصی خود، به شما پیشنهاد می دهد که شاید امتحان کردن آن برایتان جذاب باشد.

بهترین روش

  گروه برنا در قلب بازار خشکبار و گیاهان دارویی ایران، در سرای عمده فروشی خشکبار سلیمان خان در راسته آهنگران بازار تهران مستقر است. تخصص آنها در دنیای جذاب و خوشمزه خوراکی ها، آشامیدنی ها و گیاهان دارویی است. موسسان گروه برنا خودشان کشاورز و کشاورز زاده و تولیدکننده هستند و درد آشنای زحمت کشان این حوزه. خانواده هایشان نسل اندر نسل، دهه هاست که در حوزه تولید و تجارت خشکبار و برنج و چند قلم کالایی دیگر سبقه و تجربه دارند و این تجربه گران بها نسل به نسل در میانشان منتقل شده است. آنها هیچ وقت خرده فروش نبوده اند و علاوه بر فعالیت در عرصه تولید، تجارت اصلی شان عمده فروشی محصولات خودشان و سایر تولیدکنندگان است.

  آنها هم مثل بسیاری از ما، از قیمت ها و کیفیت ها و اطلاعات متناقضی که در مورد محصولات کشاورزی و دامی و غیره به مردم ارائه می شود خسته اند و از واسطه هایی که سودهای غیر منصفانه را با کمترین زحمت و ریسک بدست می آورند دلخور هستند. البته به هیچ وجه مخالف وجود واسطه ای منصف و حرفه ای بین تولیدکننده و مصرف کننده نهایی نیستند زیرا معتقدند که وجود یک واسطه حرفه ای و منصف در اکثر محصولات منافعی برای مصرف کننده و تولید کننده به همراه دارد که شاید در نگاه اول خیلی ملموس نباشد. اما آنقدر واسطه و دلال غیر حرفه ای و غیر منصف که هیچ ارزش افزوده ای را برای محصول به بار نمی آورند و صرفا قیمت ها را بالا می برند در اطراف خود دیده اند که از این شرایط به شدت نگران و ناراحت هستند.

از چند سال پیش تصمیم گرفتند که سعی کنند تا جایی که از دستشان بر می آید در این چرخه معیوب نباشند.

  به همین منظور، با تلاش های گروه برنا، اکنون فروشگاه اینترنتی "سیمیشکا" پایگاهی برای کسب اطلاعاتی شفاف و صادقانه و البته خریدی منصفانه از یک سایت اینترنتی جذاب و دوست داشتنی است. آنها سعی کرده اند که در حد توانشان، سایت "سیمیشکا" پاتوقی باشد برای کسب اطلاعاتی شفاف ، بی پرده و کاربردی و کلیه دانستنی های آجیل و خشکبار، تا مخاطبان بتوانند تا حد امکان با استفاده از تجربیات گروه برنا، در خریدشان در حوزه های تخصصی خشکبار و تنقلات، گیاهان دارویی و سایر اقلام خوراکی و آشامیدنی طبیعی، خوب را از بد تشخیص دهند و اگر خواستند حتی از همان سایت و به قیمتی نزدیک به خریدِ عمده، خرید کنند.

بهترین روش

  حجم تولیدات و خریدهای گروه برنا انبوه است و قیمت های خرید انبوه آنها بسیار متفاوت از خرید خرده است؛ پس برایشان به صرفه است که در کنار تجارت داخلی و بین المللی عمده، حجم بسیار کمی از انبارشان را به خریدهای خرده مردم از طریق سامانه هایی بر بستر اینترنت اختصاص دهند. به این ترتیب امکان کسب اطلاعات دقیق و کاربردی از بازار و محصولات متنوع آن، خریدی آگاهانه و مطمئن با قیمتی بسیار منصفانه و نزدیک به قیمت عمده، امکان ارسال با پیک و پست و سایر روشها به تمام نقاط ایران و حتی کشورهای دیگر و امکان مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت از اجناس برای مخاطبان سیمیشکا فراهم شده است.

این یک بازی برد برد بوده است و به همین دلیل از سال 1397، برنامه ریزی و اجرای این ایده، عملی شده است.

راستی... سیمیشکا به معنای تخمه آفتابگردان است. پیشنهاد می کنیم که کیفیت و قیمت اجناس را از راه های ارتباطی سیمیشکا با  نشانی های زیر بررسی کنید :

 وب سایت : www.simishka.com

  تلفن تماس :  55571683-021

اینستاگرام:   @simishka_com

 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار