بازدید 57262

واکنش محسن هاشمی به فایل صوتی جنجالی فائزه

هاشمی درباره فایل صوتی حاوی صحبت‌های خواهرش در یک جمع خصوصی توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 14 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از یکصد و نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به اظهارنظر فائزه هاشمی که در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته اعلام کردم که در شرایط کنونی انجام مصاحبه‌های تضعیف کننده به صلاح کشور نیست، زیرا آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز همواره در مسیر اعتدال قدم برداشتند و در این مسیر پایبند بودند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: صحبت خواهر من مربوط به یک جمع خصوصی بود که در آنجا صدای او ضبط شد و در پی آن اظهارنظر خصوصی او در قالب مصاحبه با رسانه‌های خارجی منتشر شد و این صحبت بحثی خصوصی بود و او هیچ مصاحبه‌ای را با بی بی سی انجام نداده است.

هاشمی با اشاره به وضعیت دو عضو شورای شهر تهران که قصد استعفا از حضور در شورای پنجم را داشتند، گفت: خانم‌ها خداکرمی و آروین به دلیل بعد سانحه و روحیه ظریف زنانه خود به فکر استعفا از شورای شهر افتادند که با صحبت‌های انجام شده صبح امروز آن‌ها از نظر خود برگشتند، زیرا اعتقاد ما این است که نباید در این شرایط کار‌های احساسی انجام دهیم.

او در تشریح مصوبات امروز افزود: ما مصوبه سند جامع شهرداری تهران را تکمیل کردیم و پس از آن نامه اعتراضی فرمانداری تهران را نیز به بحث و تبادل نظر گذاشتیم که اعضای شورا رأی به رد این اعتراض دادند.

هاشمی درباره آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: اختصاص مبلغی جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت منوط به نظر مقام معظم رهبری شد، زیرا باید این بودجه از صندوق توسعه ملی پرداخت شود، اما صنعت می‌تواند اقدامات لازم را جهت شروع به کار انجام دهد و منتظر تخصیص اعتبار ارزی و ریالی نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل