بازدید 43464

معروف و دو ملی پوش والیبال به ایران برنگشتند

سعید معروف در پایان مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ، پستی سیاسی در صفحه خود منتشر کرد و انتقاداتی تند از شرایط کشور داشت. تیم ملی والیبال در پی سقوط هواپیمای مسافری اوکراین با مچ بند مشکی به میدان رفت.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 13 January 2020

سه بازیکن لژیونر تیم ملی والیبال ایران با پایان رقابت های انتخابی المپیک، برای همراهی تیم‌های خود در مسابقات پیش رو از جیانگمن راهی باشگاه‌های‌شان شدند و به ایران برنگشتند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه - به وقت محلی) با اتوبوس جیانگمن را به سمت شهر شنزن ترک کرد، اما سه ملی‌پوش لژیونر ایران از تیم ملی جدا شدند. 

معروف و دو ملی پوش والیبال به ایران برنگشتند

بر این اساس سعید معروف، کاپیتان تیم ملی برای همراهی باشگاه خود راهی پکن شد و میلاد عبادی‌پور و سیدمحمد موسوی با پرواز مستقیم راهی لهستان شدند. سایر ملی‌پوشان به همراه کادر فنی، ساعت ۴ بامداد فردا (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شوند.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه مردان آسیا از ۱۷ تا ۲۲ دی ماه به میزبانی چین پیگیری شد.ملی‌پوشان ایران در این مسابقات با کسب پنج پیروزی متوالی برابر تیم‌های قزاقستان، چین‌تایپه و چین در مرحله گروهی، کره جنوبی در نیمه نهایی و چین در فینال، سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را به دست آوردند.

سعید معروف در پایان این رقابت ها ، پستی سیاسی در صفحه خود منتشر کرد و انتقاداتی تند از شرایط کشور داشت. تیم ملی والیبال در پی سقوط هواپیمای مسافری اوکراین با مچ بند مشکی به میدان رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
درود بر تو و به امید دیدار در فردای آزادی ایران.
دمش گرم نترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
چرا باید ترسید.؟ خون ما از باقرخان و ستارخان رنگین تر نیست. آزادی را باید از زندان مستبدین رهانید.؛
رفتن فیزیوتراپی بخونن ...
مشكل اون نيست !مشكل سياستمداران هستند
درود بر سعید معرف
” امروز در جانِ مستاصل و غمگینِ ما رمق و توانی برای جشن گرفتنِ این پیروزی و رسیدن به آرزویی که سال ها برایش تلاش کرده بودیم، نیست. استیصال و غمِ ما نه فقط بخاطر در عزایِ هموطنانمان نشستن، بلکه بخاطر فردایی ست که گمانم به روشنایی اش نیست. کاش امید داشتم که این آخرین پرده از نمایش فریب و تزویر و بی خردیِ این بی کفایتان است که همچنان می‌ دانم نیست.

در آخر؛ درین تارترین شب های ِتاریخِ وطن، تمام مردمِ سرخورده، سرکوب شده، زجر دیده، فقر چشیده و دل شکسته ی کشورم را با هر قومیت و زبان، به مهرورزی و حمایت و مراقبت از یکدیگر دعوت میکنم. ما جز هم هیچ مأمن و پناهگاهی نداریم. “
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
درود و درود و ثد درود بر تو.
تیتر فریبکارانه
اينان از طريق جمهوري اسلامي ايران معروف و مشهور شدند . صاحب سرمايه و پول و ماشين و خونه شده اند حالا به جاي اين كه شاكر باشند طلبكار هم هستند . پس اون روستايي كه هيچ خدماتي از دولت نميگيره بايد چه كار كنه . او كشاورز و دامدار كه هيچ حمايتي ازش نميشه بايد چه كار كنه كه هيچ حماتي تاكنون از دولت نشده است . حالا اين هنرمندها و ورزشكارها كه شكمشون به اندازه كافي سير است طلبكار هم شده اند . البته بعضيهاشون .
به درک
ایران به اینها احتیاجی ندارد انها به ایران احتیاج دارند
ورزشکار یعنی این
یعنی دیگه نمیخواد برگرده؟
پست تند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ آقا بیخیال یعنی مثل اینکه مردم حق هیچگونه اظهار نظر رو ندارن . ظاهرا همه فراموش کردیم آمال و آرزوهای انقلاب 57 را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
هر جا هستند تندرست و شاد و پیروز باشند انشاالله
شما که تحمل هیچ انتقادی رو ندارید پس گردنشونو بزنید
این جور تیتر زدنتون اصلا در شان یک سایت ایرانی نیست.
به هرقیمتی شده انها را برگردانید .اینها ابروی ایران بودند ..............
منظورت اینه که از تیم ملی برای همیشه جدا شدند؟ کار خوبی کردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس