بازدید 13998
سرهنگ موسوی پور خبر داد

دستگیری سارق خودروهای مزدا ۳

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری سارق تحت تعقیب خبر داد و گفت: متهم به سرقت ۵ فقره سرقت خودروی مزدا تری اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 11 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ سید امین موسوی پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات متعدد مردمی مبنی بر اینکه ساختمانی در شهر کاروان به پاتوق سارقان و معتادان تبدیل شده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: تیمی از مأموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند و در جلوی ساختمان مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ با پلاک انتظامی مخدوش پارک می‌باشد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پلاک انتظامی خودرو که با چسب برق تغییر کرده بود، در استعلام گرفته از سامانه پلیس مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم یا متهمان و ورود به مخفیگاه آنان اخذ شد، تصریح کرد: عملیات مهار و دستگیری به اجرا در آمد و مأموران موفق شدند متهم را در حال فرار از ساختمان دستگیر کنند.

کلانتر محله مشیریه افزود: متهم به همراه خودروی مکشوفه به کلانتری منتقل و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تحت تعقیب می‌باشد.

سرهنگ موسوی پور در ادامه با اشاره به اینکه متهم به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد، گفت: متهم در کلانتری به ۵ فقره سرقت مزاد ۳ در مشیریه و تهران پارس اعتراف کرده است.

رئیس کلانتری مشیریه گفت: متهم اظهار داشت خودروی مزدا ۳ را دو هفته پیش در منطقه تهران پارس سرقت کرده‌ام.

این مقام پلیسی اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی