بازدید 14473
عضو شورای مرکزی مؤتلفه در گفت‌وگو با «تابناک»؛

احزاب و سیاسیون باید گفتمان‌شان را با مردم همراه کنند/ چرا مردم با وجود مشکلات اقتصادی به‌ خاطر سردار سلیمانی به میدان آمدند؟

یک فعال سیاسی اصولگرا و عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی، با بیان اینکه مردم، مسئولان خدوم را از غیرخدوم می‌شناسند خاطرنشان کرد: ملت به راحتی تفاوت میان افراد مجاهد و کسانی که امنیت کشور را به خطر می‌اندازند و به دنبال بی‌ثباتی کشور هستند می‌دانند؛ از این روی، به درستی راه خود را انتخاب می‌کنند...
کد خبر: ۹۵۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 10 January 2020

اتفاقات آبان ماه پس از گرانی بنزین مشخص ساخت که مردم در قبال برخی تصمیماتی که یکباره در کشور پیرامون آن‌ها اقدام می‌شود، معترض هستند و درخواست‌های جدی برای اصلاح چنین رویه‌هایی دارند؛ هر چند همبن مردم هیچ گاه دخالت خارجی را در اعتراضات خود در قبال کشور و حاکمیت نمی‌پذیرند و نمی‌پسندند، همواره بین این دو تفکیک قائل می‌شوند.

به گزارش «تابناک»؛ آنچه در ماجرای تشییع سردار سلیمانی و شهدای محور مقاومت شاهد آن بودیم، باعث تعجب بسیاری از تحلیلگران خارجی شد. رئیس جمهور آمریکا به تصور اینکه می‌تواند مردم را با به کارگیری سخنان ادعایی اش نظیر اینکه سردار سلیمانی در سرکوب مردم در جریان حوادث آبان ماه در ایران نقش داشته است، فریب بدهد و به راحتی و بدون هیچ گونه تقاصی از کنار این مساله مهم بگذرد و افکار عمومی را در این ماجرا فریب بدهد، اما دقیقا شاهد عکس این ماجرا بودیم.

مردم با وجود اینکه مشکلات اقتصادی فراوانی دارند، برای شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای محور مقاومت سنگ تمام گذاشتند تا نشان بدهند علیرغم مشکلات و انتقاداتی که دارند، به خوبی تشخیص می‌دهند چه کسانی برای آن‌ها از جان مایه گذاشته و از تمام هست و نیستشان گذشته اند؛ بنابراین، در این ماجرا به گونه ای در صحنه حاضر می‌شوند که تمام محاسبات بین المللی را به هم می‌ریزند.

مردم نشان دادند که به خوبی می‌دانند چه کسی به آن‌ها خدمت می‌کند و چه کسی نمی‌تواند علیرغم قرار گرفتن در مسئولیت به آن‌ها خدمتی بدهد؛ لذا با تمام وجود برای قدردانی از سردار سلیمانی به میدان آمدند و خیلی از آن‌ها هم در پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هایشان تاکید کردند، تنها و تنها به خاطر قدردانی از زحمات سردار سلیمانی و ارج نهادن به مقام او آمده اند. این مساله نشان می‌دهد آن‌ها خیلی جلوتر از مسئولان گام برمی‌دارند و در برهه‌های حساس به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

بنابراین، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم به ‌رغم مشکلات اقتصادی کوتاهی نمی‌کنند و همواره در برهه‌های حساس نشان داده اند که در همراهی با نظام و مسئولان ثابت قدم هستند.

«حمیدرضا ترقی» در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» درباره ضرورت حفظ وحدت و انسجام داخلی بین مردم و مسئولان در آستانه انتخابات مجلس و در شرایط حساس منطقه اظهار کرد: طبیعتا احزاب و تشکل‌های سیاسی باید با فضایی که در جامعه وجود دارد، همراه شوند و مسیر خودشان را با گفتمان حاکم در جامعه و مردم اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه احزاب و سیاسیون باید گفتمان‌شان را با مردم همراه کنند، افزود: جریانات سیاسی باید همراه با مطالبات مردم و نوع نگاه آن‌ها به مسائل در جامعه خود را تطبیق دهند و در این مسیر اهداف و رویکرد‌های مدنظر اکثریت جامعه را عملیاتی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: آنچه ما در یک هفته در کشور بعد از شهادت سردار سلیمانی شاهد بودیم نشان داد مردم در راه انقلاب و دفاع از آرمان‌هایش علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی که دارند نه تنها کوتاهی نمی‌کنند، بلکه با تمام وجود در پاسداری و حفاظت از آرمان‌های انقلاب از مسئولان و به ویژه کسانی‌که به آن‌ها خدمت خالصانه می‌کنند و بدون هیچ چشم‌داشتی همه هستی خودشان را برای حفظ انقلاب در طبق اخلاص می‌گذارند از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

ترقی با بیان اینکه مردم مسئولان خدوم را از غیرخدوم می‌شناسند، خاطرنشان کرد: ملت به راحتی تفاوت میان افراد مجاهد و کسانی که امنیت کشور را به خطر می‌اندازند و به دنبال بی‌ثباتی کشور هستند می‌دانند؛ از این روی، به درستی راه خود را انتخاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: طبیعی است اگر احزاب و تشکل‌های سیاسی بخواهند در مسیر افکار و اندیشه‌های مردم و جامعه حرکت کنند باید خودشان را با این نوع بینش و روحیه انقلابی و جهادی همراه کنند و کینه و تنفر خودشان را نسبت به دشمنان جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی به ویژه استکبار جهانی ظهور و بروز دهند تا مورد اعتماد مردم قرار گیرند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: عرصه انتخابات گلوگاه مهمی برای جریانات سیاسی است؛ از این روی، برای اینکه احزاب و تشکل‌های سیاسی فارغ از هر نوع گرایشی در این مرحله موفق شوند، باید در مسیر مردم و مطالباتشان حرکت کنند تا به نتیجه مدنظرشان برسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۱۳
انتشار یافته: ۲۰
مطمئن باشید مردم شماها را جز آن مسئولین خدوم‌نمی دانند
بطور کلی این صفحه را نخواندم چون از تیترش معلوم بود حرفهاش به درد نمیخوره
تابناک و امثالهم بدانید که حساب سردار با مقامات و نمایندگان مجلس و رئیس جمهور جداست !!! و این قضیه ارتباطی با میزان شرکت مردم در انتخابات پیش رو ندارد !! نظر ما تحریم انتخابات است
برای دو حزب اصول گرا و اصلاح طلب ماجرا تمام شده است . مردم به آنها هیچ اعتمادی ندارند.

مگر حزب سومی شکل بگیرد به نام حزب مقاومت .جای خالی حزب مقاومت در صحنه سیاسی کشور بشدت احساس میشود.

بوقلمون صفت های سایر احزاب نباید عضو آن باشند.
قطعا بخاطر حزب ماتلفه و اصولگراریان و اصلاح طلبان نبوده است
اگر به منافع نظام اعتقاد دارید، گرانی مسکن و اجاره، موجب ناراضیتی بخش بزرگی مردم شده است. طرح مالیات بر مساکن خالی، باید به صوری فوری در همین هفته اجرا شود
باورکنیدکه داستان سردار باشمافرق داره
پس اصول طلب واصلاح گرا لطفا مصادره وسو استفاده نکنید
مردم کشورشون رو دوست دارند. لطفاً به خودتون نگیرید.
مردم هم غلیرغم مشکلات اقتصادی هم علیرغم مشکلاتی که نظارت و تشخیص صلاحیت استصوابی هم علیرغم خود کارشناس دانستن بعضی در همه امور و دخالت نهادها و تریبونها حتی در کارهایی که سر رشته ای از ان ندارند هم علیرغم دخالت در ازادی های مشروع مطابق سلایق افراد خاص هم علیرغم جناح بازی های مراکز قدرت به تشییع سردار امدند چون سردار از این نوع افراد نبود پس لطفا لاقل بگذارید کفن ان شهید خشک بشود انوقت مصادره به مطلوب جناحتان بفرمایید
بسياري از اين توده ميليوني كه براي بزرگداشت سردارشان به خيابانها آمدند همان جواناني بودند كه چند ماه قبل در اعتراض به بي عدالتي و فشار اقتصادي به خيابانها آمدند ، آدمها همان آدمها و خيابانها همان خيابانها ، چيزي عوض نشده ، سياستمداران هم بيدار شوند و به فكر موج سواري در اين حركت عظيم مردمي نباشند زيرا مردم خوب مي دانند كه چه زماني و به چه دليلي به خيابان بيايند .
من که صرفا برای احترام به شهید سلیمانی و از خود گذشتکی وی در راه نجات وطن و هم میهنان از صدام و داعش به مراسم تشییع ایشون آمدم. بقیه را نمی دانم. خوبه همه بنویسند که برای چی در این مراسم شرکت کردند.
سردار همه چیزش رو حتی جانش رو فدای ایران کرد، اما شما سیاسی ها فقط شعار میدید. راه شما دقیقا برعکس راه سردار هست
اصلا اینجور نیست که شما می گید .
رفراندوم برگزار کنید... . موج سواری می کنید.
خیلی جالبه، کسی که از زبان مردم حرف میزنه، خودش و حزبش کمترین محبوبیت را بین مردم ایران دارند. به چه جراتی مردم مردم میکنه.
ضمنا چقدر مگر در مراسم سردار سلیمانی یودند، بقیه چی؟ بقیه مردم نیستند؟؟؟
کاش مدیران اندکی از جسارت سردار را داشتند و میتوانستند مدیریت اقتصادی و مبارزه با فساد را به سر وسامان برسانند.مدیرانی که جرات اخذ مالیات از پزشکها و خانه ها و ماشین ها لوکس را ندارند. مدیرانی که حتی اندکی ایثار در مقابل نفس مادیگرانه خود را بر نمی تابند چه برسد به ایثار جان خویش.
اومدند تا شما راحت سواستفاده کنید و بهر ه برداری و حتی رفراندوم حساب کنید مردم بخاطر وطن پرستی میان در صحنه شماها اورا بنفع خود مصادره می کنید
دوباره شروع شد ترجمه افکار و رفتار مردم به نفع خود . اگر مردم را صاحب خرد میدانید ، ساده است برای درک و تشخیص نظرمردم باید به صندوق آرای نظر مردم رجوع کنید .والسلام . امیدوارم ورشکسته های سیاسی مثل این آقا دوباره ظهورنکنند .
ایران را از حالت جنگی و التهاب بی پایان که میلیاردها دلار خسارت داره خا ج کنید، ایران نیاز به آرامش داره
«...همراه شوند و مسیر خودشان را با گفتمان حاکم در جامعه و مردم اصلاح کنند.»
آقای «حمیدرضا ترقیِ» اصولگرا، درست است که مردم چکی سفید با پشتوانه ای لایزال در اختیار سپاه قرار داد تا انتقام سخت از ام.آمریکا بگیرد، ولی باید بهوش بود که این پشتوانه تا زمانی اعتبار خود را حفظ میکند که درّهِ بین فقیر کردگان و ثرتمند شدگان روزبروز کمتر گردد. این شرطی است نا نوشته که در سراسر تاریخ کشورها صادق بوده و باقی خواهد ماند. بنابراین با «گفتار خود را با کف خیابان وفق دادن» هیچ کاری نکرده اید، مردم کارهایی را میخواهند که دره بین فقر و ثروت را روزبروز کمتر نماید و برای اینکار قبل از هرچیز باید خصوصی سازی ها از بین بروند.
همانطور که در سپاه که به الکترونیک، رادار… و موشک های بچنین عظمتی دست یافته همراه مرکز پژوهشی فنی آن هیچکدام خصوصی نبوده و نمیتواند باشند.
حساب سردار از همه چیز جدا بود، او یک سرباز بود که واقعا برای امنیت کشور تلاش بسیار زیاد کرد و مردم هم برای او احترام قایل بودند. لذا دولت و مسئولان نباید اشتباه کنند که مردم انقلابی شده اند. همین مردم اگه فردا یه چیزی کم بیاد یک جوری دیگه ظاهر میشن و اصلا قابل پیش بینی نیستن. لذا دولت و نظام باید برای رفع گرفتاریهای مربوط به تحریم تلاش کنند و در این چند ماه باقیمانده از دولت ترامپ یه شکلی با هم کنار بیایند چرا که ترامپ برنده قطعی کانگسترهای آمریکایی است و در دور دوم تبدیل به یک وحشی به تمام معنا می شود. ایران باید سعی کند شرکتهای آمریکایی را در اولویت قرار دهد ، به طور پنهانی و البته مستقیما به فرزند آمریکا اطمینان دهد که به آنها آسیب نمی رساند، در بحث هسته ای به خوبی کوتاه آید چونکه داشتن کل صنعت هسته ای نه تنها سود ده نیست بلکه ضررده هست، قدرت موشکی ایران حفظ گردد و این خواسته همه مردم ایران است، صلح در سوریه و عراق و یمن میسر شود طوریکه آمریکا هم راضی باشد. ما نمی توانیم حتی اگر مورد جنگ قرار نگیریم در مقابل تحریمها دوام طولانی مدت بیاوریم. قدر مردم را بدونید و صادقانه برای رفع مشکلات از خود مایه بگذارید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها